Aktualny czas w Warszawa:

poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Modlitwy do św. Moniki








57 komentarzy:

  1. Swieta Moniko blagam o wstawiennictwo do Boga Milosiernego i wyproszenie Lask Bozych i Darow Ducha Swietego dla syna Marcina.Prosze o to zeby Bog Wszechmogacy Przebaczyl nam nasze grzechy,zeby sprawy sadowe szczesliwie sie rozwiazaly i zeby sn odzyskal wolnosc,zebypowrocil do rodziny i kochanego dziecka.Prosze o wytrwanie w wierze,modlitwie i nadziei

    OdpowiedzUsuń
  2. Sw. Moniko blagam Cie o silna wiare dla moich dzieci,ziecia,i bliskich mi osob,by zawrocily ze zlej drogi ktora ida bez Boga.Ty napewno mnie zrozumiesz co przezywam z tego powodu.Prosze wstaw sie do Pana Jezusa za nimi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Święta Monika błagam o pomoc w znalezieniu dla mnie pracy oraz o uzdrowienie mojej mamy z chorób i ogromnego bólu - ulżyj jej w cierpieniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Święta Moniko, błagam o Twoje wstawiennictwo u Boga, módl się za moją rodzinę, niech zakusy złego ustaną, niech mąż opamięta się i nie niszczy nas, niech będzie dobrym tatą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Swieta Moniko, prosimy Cie bysmy mogli podjac dobra decyzje w wyborze szkoly dla naszej corki. Wskaz nam wlasciwa drove.

    OdpowiedzUsuń
  6. Święta Moniko, proszę Cię, pomóż mi. Tak bardzo za Nim tęsknie. Tak mi Go brakuje. Boję się o Niego. Jeśli istnieje możliwość by to , co tak pięknie między nami zakwitło mogło się na nowo obudzić - wstaw się za mną. Ochraniaj Go proszę, by nie zrobił sobie krzywdy. Daj mu moc wyzwolenia się z tego, co go pęta - z lęku, ze strachu, z mniemania, że nic nie może już zrobić. Pomóż nam proszę, jeśli istnieje dla nas szansa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Święta Moniko proszę o wstawiennictwo za małżeństwo mojego brata, nich jego żona opamięta się i zrozumie, że swoim zachowaniem niszczy życie swojej rodziny, niech pokornie wróci do męża prosi o przebaczenie, niech nie słuch złych podszeptów i wejdzie na drogę dobra. Wierzę, że mogą być jeszcze szczęśliwą rodziną. Nich pozwolą by przez ich serca przemówił Jezus.

    OdpowiedzUsuń
  8. Swieta Moniko,prosze Cie wstawiaj sie za synem Marcinem wypros u Boga Milosiernego przemiane zycia duchowego i rodzinnego,prosze zeby jego sprawy sadowe szczesliwie sie dla niego zakonczyly,zeby pozostal na wolnosci.Blagam Sw.Moniko upros u jezusa zeby podal reke synowi poprowadzil go droga wiary,nadziei,milosci i wolnosci

    OdpowiedzUsuń
  9. Św.Moniko wyproś u Jezusa łaskę nawrócenia naszego syna Marcina , Żeby dobry Bóg skruszył jego serce i dotknął swoją miłośćią.Niech wróci do żony i swoich małych dzieci.Jezu ufam Tobie wiem że Ty wszystko możesz .Niech będzie wola Twoja

    OdpowiedzUsuń
  10. Sw Moniko uproś dla mnie laske u Boga nawrócenia i powrotu mego męża P niech w jego serce wróci milosc ktora slubowal niech tęskni i wraca a kochanka jego niech idzie draga ktora Pan jej wybrał co Bóg zlaczyl człowiek niech nie rozdziela prosze o modlitwe

    OdpowiedzUsuń
  11. Swieta Moniko upros laski nawrocenia do Kosciola Swietego oraz uwolnienia z nalogow dla synow

    OdpowiedzUsuń
  12. Święta Moniko błagam wstaw się u Boga o nawrócenie mojego męża Krzysztofa i powrót jego do mnie i dzieci.Błagam dopomóż mi w tej męce.Renata

    OdpowiedzUsuń
  13. Święta Moniko proszę o nawrócenie mojej córki Hani, która żyje w grzechu nieczystości z mężczyzną dużo od niej starszym rozwiedzionym mającym syna niewiele młodszego od niej. Proszę oddal od niej to zauroczenie. Uwolnij ją. zanoszę ta prośbę za Twoim pośrednictwem Święta Moniko do Boga najwyższego, dla którego nie ma rzeczy niemożliwych. Pokornie błagam o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  14. Św Moniko uproś u Boga łaskę nawrócenia mojego męża oraz wybaczenie i pojednanie z matką swoją.Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  15. Św Moniko, błagam wyproś u Pana przemianę dla mojego męża, nawróć jego serce, wyrzuć pychę, kłamstwo, przekleństwa, nałóg internetowy. Św. Moniko oddaje Tobie moje łzy i zanieś je Panu. Któż jak Bóg! wierzę że za Twoim wstawiennictwem się nawróci na dobrego ojca i męża. Izabela

    OdpowiedzUsuń
  16. Święta Moniko proszę w intencji Szymka,o łaskę nawrócenia, o przemianę, o siłę do walki z nałogami

    OdpowiedzUsuń
  17. ŚWIĘTA MONIKO PROSZĘ O ŁASKĘ DUCHA ŚW DLA MOJEGO SYNA JAKUBA O DOBRE ŻYCIE ,WIARĘ , NAWRÓCENIE , MIŁOŚĆ BŁAGAM POMÓŻ

    OdpowiedzUsuń
  18. Św.Moniko proszę, wyproś mi łaskę nawrócenia dla moich dzieci Moniki, Michała i Damiana, niech Pan uzdrowi ich poranione serca i sprowadzi je na drogę PRAWDY przez CHRYSTUSA PANA NASZEGO,AMEN.Barbara.

    OdpowiedzUsuń
  19. Święta Moniko prosze Cie z głębi serca o laske wiary i modlitwy dla Krzysia oraz o uwolnienie od Internetu i Fb

    OdpowiedzUsuń
  20. Święta Moniko! Proszę w intencji mojego syna Macieja o łaskę nawrócenia, o uwolnienie jego z jego nałogów. Proszę wskarz jemu właściwą drogę. Zrozpaczona matka.

    OdpowiedzUsuń
  21. Swieta Moniko blagam Cie pomoz mojemu jedynemu dziecku uwolnic sie z sidel szatana aby powrocil do Boga i stal sie dobrym i uczciwym czlowiekiem Blagam

    OdpowiedzUsuń
  22. Swieta Moniko prosze Cie wypros mi laske nawrocenia,uwolnienia z nalogow i przemiane zycia dla mojego syna Mariusza.

    OdpowiedzUsuń
  23. Swieta Moniko blagam wypros u Boga laske nawrocenia,mojej corki Anny.Pokornie prosi mama.

    OdpowiedzUsuń
  24. sw. moniko o laske zdrowia i twoje wstawiennictwo u boga zamonika prosze

    OdpowiedzUsuń
  25. Święta Moniko proszę Cię o wstawiennictwo do Pana Jezusa Chrystusa o ratowanie mojej corki Dominiki.

    OdpowiedzUsuń
  26. Swieta Moniko prosze Cię, wyproś mi łaske nawrócenia,uwolnienia z nałogów , przemiane życia powrót do wiary i Eucharystii dla moich dzieci syna Michała ,syna Alberta ,córki Klaudii .

    OdpowiedzUsuń
  27. Święta Moniko proszę Cię wyproś mi łaskę o którę Cię będę prosić w nowennie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Święta Moniko proszę Cię o wstawiennictwo u Pana Boga, o łaskę nawrócenia męża, aby nasze małżeństwo się nie rozpadło, o harmonię, spokój w rodzinie aby rodzice wybaczyli mężowi. Proszę Cię o pomoc, sama nie dam rady. Wierzę w Ciebie Amen

    OdpowiedzUsuń
  29. Św. Moniko proszę, pokornie błagam wstaw się u Pana Boga, aby nawrócił się mój mąż, aby dotrzymał przysięgi małżeńskiej. Proszę również o to, aby Jego kochanka spotkała na swojej drodze życia mężczyznę, którego pokocha, aby opuściła mojego męża, a on żeby wrócił do domu. Błagam, proszę o modlitwę i wstawiennictwo.

    OdpowiedzUsuń
  30. Sw.Moniko, pokornie balgam wstam sie u Pana Boga on nawrocenie moich synow,powrocenie do Boga aby byl przykladem dla swoich dzieci a drugi syn zeby odszedl od nalogow i zeby wrocil do modlitwy.Porsze cie o wstawinnictwo on nich.Nieszczesliwa matka prosi cie o to.Modle sie do ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Św. Moniko proszę błagam Cię pokornie o nawrócenie do Pana Boga moich dzieci a zwłaszcza Dominiki, która wpadła w sidła złego towarzystwa i odeszła od Boga, nie zależy jej na niczym. Proszę Cię o pomoc - dopomóż mi, bo sama nie daję rady. Błagam Cię i proszę o modlitwę i wstawiennictwo

    OdpowiedzUsuń
  32. Św. Moniko, proszę pomóż mi ocalić moje małżeństwo i naprawić relacje w nim panujące. Błagam o cud pojednania, wybaczenia, uwolnienia męża od wpływów tamtej kobiety. Proszę o jeszcze jedną szansę, by zbudować związek oparty na wierze, miłości i zaufaniu.

    OdpowiedzUsuń
  33. ŚW.Moniko, proszę wyproś łaski dla mojego syna i męża, proszę o cud pojednania, wybaczenia, o dalsze życie w spokoju i miości

    OdpowiedzUsuń
  34. Święta Moniko proszę o cud wybaczenia krzywd moim nie żyjącym rodzicom i o cud wybaczenia zdrad małżeńskich dla mojego męża . Twoja wierna czcicielka z Anglii.

    OdpowiedzUsuń
  35. Sw. Moniko proszę uproś łaske nawrócenia i opamiętania dla mojego męża Andrzeja o jego nawrócenie na drogę małżeństwa o miłosc, wiernosć zgodę i jednosc w moim małzeństwie.Sw. Moniko modl sie za nami.

    OdpowiedzUsuń
  36. o zdrowie dla grzegorza

    OdpowiedzUsuń
  37. Św.Moniko błagam, uproś łaskę nawrócenia i opamiętania dla mojego syna Wiktora. Św.Moniko módl się za nami

    OdpowiedzUsuń
  38. Święta Moniko! Błagam o łaskę nawrócenia, uwolnienia z nałogów i uzdrowienia dla córki Paulinki. To dobre dziecko które się zagubiło i pobłądziło. Proszę wskaż jej właściwą drogę. Zrozpaczona matka.

    OdpowiedzUsuń
  39. Sw.Moniko błągam Cie o pokój, miłość i zgode miedzy mojimi rodzicami, tak by wspolnie z nami wiedli życie przepełnione ciepłem i miłością. Proszę Cie również o szczeście i miłość w przyszłym małzeńswtie mojej siostry oraz za siebie abym znalazła dobrego,kochającego i szanującego mnie męża, tak abysmy wszyscy wiedli życie przepełnione miłościa darowaną nam od Boga.

    OdpowiedzUsuń
  40. Sw.Moniko przyjdz mi z pomoca opamietaj mojego meza oddal ta kobiete od niego i wszelkie pokusy niech przestanie zabierac autostopowiczki w trasy niech przestanie nas oklamywac.Ocal nasze malzenstwo niech maz przestanie bladzic.
    O zdrowie i opieke dla synow.
    Sw Moniko wypros u Boga moje prozby.

    OdpowiedzUsuń
  41. Św. Moniko,proszę pomóż Małgorzacie w trudnych sprawach rodzinnych.

    OdpowiedzUsuń
  42. Święta Moniko błagam Cię o wstawieńctwo za moich synów Patryk i Adrian a także za męża Krzystofa . Chroń ich od grzechu i natchnij duchem mądrości .

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Św.Moniko błagam Cię o pomoc,aby Szymon wyleczył się z uzależnień,podjął pracę,poznał porzadną dziewczynę,aby był zdrowy.
      Proszę bardzo o modlitwę w jego intencji,aby znalazał sens życia.mama

      Usuń
  45. Św. Moniko. Otrzymałam Cię wczoraj, jako Patronkę na rok 2019. Prosze, prowadź mnie przez modlitwę wstawienniczą, którą podjęłam za odobę bliską mi sercu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święta Moniko patronko mojej córki opiekuj się nią i prowadźle do Boga.
      Matka.

      Usuń
  46. Proszę Cię, wyproś dla mnie i mojego męża błogosławieństwo Boże, aby również w naszym domu zapanowały prawdziwa harmonia i pokój ,by mnie kochał i szanował aby do mnie powrócił. oddal od niego wszystkie pokusy

    OdpowiedzUsuń
  47. Proszę Cię św. Moniko, wyproś dla mnie i mojego męża błogosławieństwo Boże, aby również w naszym domu zapanowały prawdziwa harmonia, miłość, szacunek i pokój. Proszę błogosławieństwo dla naszych dzieci i nawrócenie naszego syna, oraz wszelkie potrzebne nam łaski.

    OdpowiedzUsuń
  48. Sw.Moniko proszę o uleczenie duszy mojej córki Patrycji. Proszę o laske wiary w Boga i szacunku do rodziny. Niech zrozumie ze rodzinie na niej zalezy i pragniemy jej dobra.Zatroskana mama.

    OdpowiedzUsuń
  49. Święta Moniko z całego serca proszę Cię w dniu Twego święta abyś pomogła mnie matce strapionej i uprosiła Łaskę nawrócenia mojej córki Ani i zięcia Wojtka. Żyją w związku niesakramentalnym, odeszli od Boga, kościoła , nie modlą się i wychowują dziecko w takiej samej ciemności duszy. Moje nieustanne modlitwy dotychczas nie zostały wysłuchane więc proszę Ciebie Św. Moniko wstaw się za moje dzieci o łaskę wiary dla Nich i rychły powrót do Boga. Alicja

    OdpowiedzUsuń
  50. Święta Moniko wypraszaj łaski o nawrócenie na prawdziwą wiarę dla moich bliskich

    OdpowiedzUsuń
  51. Święta Moniko moja patronko móld się za moją rodzine za moje dzieci szczególnie za mojego męża żeby nauczył się cieszyć życiem i doceniał nasze małżeństwo

    OdpowiedzUsuń
  52. Święta Moniko moja patronko móld się za moją rodzine za moje dzieci szczególnie za mojego męża żeby nauczył się cieszyć życiem i doceniał nasze małżeństwo

    OdpowiedzUsuń
  53. Święta Moniko błagam ciebie módl się za mojego syna aby się nawrócił i powrócił do Boga i o dary ducha Świętego oraz o opiekę dla syna i dla moich córek dziękuję panie Jezu za nawrócenie mnie i moich córek Bóg zapłać �� dziękuję Tobie Jezu i Maryjo ♥️

    OdpowiedzUsuń
  54. Święta Moniko módl się za całą moją rodzinę Bóg zaplac

    OdpowiedzUsuń
  55. Święta Moniko, módl się ze mną o nawrócenie i Sakrament Pokuty i Pojednania dla męża Leszka i naszych dorosłych dzieci. Błagam. Dziś jest Msza Święta w tej intencji o 18tej. Wspieraj moją modlitwę. Amen.

    OdpowiedzUsuń

Tutaj można wpisywać swoje intencje