Aktualny czas w Warszawa:

niedziela, 18 stycznia 2015

Modlitwa o pokój w rodzinie


Boże, Sprawco pokoju i Stróżu miło­sierdzia, zwróć swoje oczy na naszą ro­dzinę.

 Ty widzisz, Panie, jak jest poróż­niona i jak wiele w niej niepokoju. Zmiłuj się nad nami 

spraw, aby powrócił pokój do naszej rodziny, bo gdy Ty nam go nie udzielisz, nikt inny nie

będzie mógł nas nim obdarzyć.

O Jezu, Królu Pokoju, wysłuchaj nas przez zasługi Twojej świętej Matki, Królo­wej Pokoju, 


i przez zasługi Twojej wiernej służebnicy, świętej Rity, którą ubogaciłeś tak wielkim

 miłosierdziem i dobrocią, że stała się aniołem pokoju niosąc go wszę­dzie tam, gdziekolwiek

 widziała niezgodę.

Ty, droga Święta, wyproś dla nas tę ła­skę od Pana, a my będziemy wychwalać Twoją 

opiekę w każdej potrzebie naszego życia. Amen.

14 komentarzy:

  1. Proszę o modlitwę za rodzina Marii.O pokój i zgodę w rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosze o modlitwe za pokoj,zgode,zrozumienie w mojej rodzinie. Swieta Rito pomoz mi prosze w tym trudnym dla mnie okresie. Wysluchaj mojej prosby,wskaż odpowiednia droge . Panie Boze pomoz . Amen

    OdpowiedzUsuń
  3. Swieta Rito wstaw się w intencji mojej rodziny, aby zapanował pokój i zgoda, aby serce mojego męża odmieniło się na lepsze, aby moja córka poczuła sie kochana i doceniana. Jezu okaż proszę mam swoje miłosierdzie

    OdpowiedzUsuń
  4. Panie boze prosze cie o pokuj w naszej rodzinie aby ta sprawa zostala sprawiedliwie rozczygięta abysmy byli znow szczęśliwa rodziną kocham cie panie i proszę cie amen

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochany Panie Boże proszę o dobre relacje między moim mężem a moim ojcem. Proszę aby mój mąż spojrzał na mojego tatę życzliwie z przyjaźnią aby zaakceptował jego wady .Proszę z całego serca o modlitwę i wsparcie w tej sprawie.Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Panie Boże. Bardzo proszę błagam mi nawrócenie o pokuj dla mojej mamy, bo najbardzej kocham cię dla mojej mama. Wspomózcie

    OdpowiedzUsuń
  7. Panie Boże, Pomocy ratunku najszybszej nawrócenie o pokuj dla mojej mamy, Bo naprawdę bardzo kocham cię dla moja mama

    OdpowiedzUsuń
  8. Panie Boże, Jezus i Maryja kocham cię dla ciebie, o pomocy ratunku, bardzo prosi błagam mi nawrócenie o pokój dla moja mama oraz też nawrócenie do kościoła i spowiedz dla moja mama, Jezus i Maryja nie lękajcie, Jezus i Maryja ufam tobie, Naprawdę bardzo kocham cię dla moja mama, Potrzebuje spokojnie,zadowolenie i szczescliwe,

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham cię dla ciebie Jezus i Maryja. Bardzo prosi błagam mi o nawrócenie pokój dla mojej mamy Maria oraz też nawrócenie do kościoła i spowiedż dla mojej mamy Maria. Bardzo mocno potrzebuje spokojnie i zadowolenie też szczęśliwy, naprawdę bardzo mocno kocham cię mama,Ja jestem strasznie płacze, Ja jestem Artur

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochany Panie Boże proszę aby mój mąż zaakceptował wady mojego taty. Proszę aby odnaleźli nić porozumienia i przyjaźni. Proszę aby mój mąż na nowo polubił mojego tatę a mój tata niech zacznie więcej się uśmiechać i doceniać to co ma. Proszę, błagam i dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Najukochansza Boże proszę aby po powrocie mojego taty relacje jego i mojego męża się bardzo poprawiły. Proszę aby mój mąż spojrzał na mojego tatę życzliwie, aby nie zwracał uwagi na jego wady i mine. Proszę aby w tym domu panował pokuj i miłość.

    OdpowiedzUsuń
  12. Boże Mój Kochany i Wszechmogący Ojcze! Z głębi mojego ufajacego Ci bezgranicznie serca proszę o to, aby Moja Zona polubiła moich rodziców, którzy tak wiele dobrego dla niej czynią! Aby zrozumiała ich potrzeby i pragnienia! Aby ich wzajemne relacje stały sie normalne i naturalne a nie sztuczne! Aby potrafiła mi pomoc w opiece nad nimi jak ja pomagam je przy jej rodzicach czyniąc to z serca a nie z przymusu! Wysluchaj mnie proszę Panie Boże! Błogosław Mojej Żonie, naszej malej coreczce oraz rodzicom z obu naszych stron! Przyjdź nam z pomocą Panie Boże i Błogosław Nam! Z całego serca dziękuje Ci za wspaniałą i zdrowa córeczkę! Proszę przebacz mi wszystkie moje grzechy i przemien nasze życie! Błogosław Mojej żonie i całej naszej rodzinie! Jezu ufam Tobie! Jezu Ty sie tym zajmij! Kocham Cie i ufam Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Proszę ozgodę w mojej rodzinie i aby wszystko wróciło do normy .proszę o nawrucenie mojej synowej aby przemyślana i zromumiała ile przykrych słów mi wykrzyczAla. Żeby zrozumiała ze trzeba okazać szacunek.

    OdpowiedzUsuń
  14. Proszę Kochany Boże o zgodę między moim mężem a mężem córki. Najukochańszy Boże spraw żeby się pogodzili. Bądź wola Twoja.

    OdpowiedzUsuń

Tutaj można wpisywać swoje intencje