Aktualny czas w Warszawa:

czwartek, 17 lipca 2014

Modlitwa za chorego w rodzinie



Święty Szymonie z Lipnicy, cudowny Lekarzu chorych. Ty wielu chorym przywracasz zdrowie i siły do pełnienia codziennych obowiązków. Spójrz na członka mojej rodziny N., który zachorował. Wejrzyj na jego duchowe i cielesne cierpienia. Ty nie zapominasz o cierpiących, wspieraj również N., w tych ciężkich dla niego chwilach. Daj mu silę i wiarę, by z pokorą je znosił.
Święty Szymonie pozwól mu doznać Twojej pomocy i jeśli taka będzie wola Boża, wyproś dla niego łaskę wyzdrowienia. Przywróć mu zdrowie, o które z wiarą i ufnością pokornie proszę. Amen.
Święty Szymonie, Opiekunie chorych módl się za nami. 

126 komentarzy:

  1. Sw Szymonie prosze Cie aby Daniel doznal Twojej pomocy wypros laske wyzdrowienia dla niego pokornie prosze Ela

    OdpowiedzUsuń
  2. Swiety Szymonie zawierzam ci moich rodzicow prosze cie ratuj ich daj im sile w walce z chorobami (wylew Prostata)w intencji szczegolnie prosze dla rodzicow o zdrowie o laske uzdrowienia z chorob o laske zycia Przez Chrystusa Pana Naszego Amen

    OdpowiedzUsuń
  3. Święty Szymonie błagam ulecz naszą kochaną córkę Anie. Dziękuję za otrzymane łaski. Mama.

    OdpowiedzUsuń
  4. ŚWIĘTY SZYMONIEzLipnicy błagam Cię o zdrowie dla mojego męza ALKA.DZIĘKUJĘ ZA OTRZYMANE ŁASKI żona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Św. Szymonie błagam Cię, Pomóż mojemu tatusiowi wrócić do zdrowia. Niech wszystkie wyniki będą dobre. Niech jego cierpienia się zakończą, niech wróci do pełni sił. Niech nam żyje w zdrowiu długie, długie lata. Prosze ! Pomóż również mojej teściowej, ona również ciężko choruje i bardzo cierpi. Pomóż jej wyzdrowieć. Błagam Cię o cud uzdrowienia dla taty i teściowej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Św. Szymonie. Ponownie błagam Cię o zdrowie dla mojego tatusia. Oby miał siłę, wiarę i cierpliwość do pokonania tej strasznej choroby. Wstaw się zanim u Najwyższego. Wyproś dla mojego tatusia łaske wyzdrowienia. Niech się stanie cud. Błagam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Swiety Szymonie prosze pomoz mojej mamie w ciezkiej fizycznej chorobie postaw na nogi zeby mogla normalnie funkcjinowac zeslij dobrych lekarzy zeby pomogli wyzdrowiec.tak bardzo cie prosze swiety Szymonie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Św.Szymonie proszę cię błagam pomóż mojemu tatusiowi którego tak bardzo kocham a tak bardzo cierpi daj mu siłę by wybudzil się ze śpiączki niech wróci do zdrowia daj mu siły daj mu zdrowie wnusia tak za nim płacze błagam modlę się o cud i oto by wyzdrowial wstaw się za nim i pomóż mu wstać błagam o cud dziękuję za otrzymanie łaski Św Szymonie

    OdpowiedzUsuń
  9. Sw. Szymonie prosze blagam o uzdrowienie duszy i ciala mojej corki Moniki.Dziękuję za wysłuchanie.Niech sie stanie wola Twoja Panie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Św.Szymonie, proszę i błagam o wybudzenie że śpiączki i uzdrowienie mojej najukochańszej cioci. Błagam o cud uzdrowienia. Kochająca

    OdpowiedzUsuń
  11. Święty Szymonie z pokorą proszę Cię o zdrowie dla mojego Kochanego Męża ,który cierpi na Przewlekła Białaczkę Limfocytowa i złapał zapalenie płuc . Proszę i błagam o jego powrót do zdrowia bo mamy syna niepełnosprawnego ,który potrzebuje opieki nas dwojga. Amen

    OdpowiedzUsuń
  12. Św. Szymonie, błagam Cię wyproś łaskę uzdrowienia dla mojego syna Michała

    OdpowiedzUsuń
  13. SWOETY SZYMONIE bardzo prosze o uzdrowienie mojego chorego tatusia . Bardzo Ciebie prosze. Blagam i modle sie o jego stan zdrowia zeby sie polepszyl. Kocham Ciebie tatus jestes silny walcz prosze kochajaca corka Karolina

    OdpowiedzUsuń
  14. Święty Szymonie, błagam Cię wyproś łaskę zdrowia dla mojego brata Grzegorza, aby nie stracił nogi.

    OdpowiedzUsuń
  15. Święty Szymonie proszę Cię z całego serca o łaskę uzdrowienia mojego kochanego tatę. Ulżyj mu w cierpieniu i spraw żeby siły wróciły i tato wyzdrowiał
    .Dziękuję za wysłuchanie. Kochająca córka

    OdpowiedzUsuń
  16. Święty Szymonie proszę Cię z całego serca o łaskę uzdrowienia mojego kochanego tatę. Ulżyj mu w cierpieniu i spraw żeby siły wróciły i tato wyzdrowiał
    .Dziękuję za wysłuchanie. Kochająca córka

    OdpowiedzUsuń
  17. Święty Szymonie proszę Cię z całego serca o łaskę uzdrowienia moją kochaną Mamę. Ulżyj jej w cierpieniu i spraw żeby siły wróciły i żeby Mama moja wyzdrowiała. Błagam Cię by doszła do siebie by wyzdrowiała. Dziękuję za wysłuchanie. Kochająca córka Ania

    OdpowiedzUsuń
  18. Święty Szymonie proszę z całego serca o uzdrowienie mojej mamusi.Dodaj jej sił i wiary w to, że może wyzdrowieć. Ulżyj jej w cierpieniach i spraw żeby odzyskała sprawność fizyczną i umysłową. Proszę o to, żeby mamusia spędziła z nami święta i była szczęśliwa. Proszę wysłuchaj mnie, błagam w imieniu swoim i całej naszej rodziny. Nie poddawaj się mamuś, walcz, zostań tu z nami. Kochamy Cię bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  19. Sw Szymonie, prosze o zdrowie dla mojego meza Mariusza, daj mu sile w chorobie i wybudzenia sie ze śpiączki

    OdpowiedzUsuń
  20. Święty Szymonie,wyproś łaskę cudu uzdrowienia dla mojego męża,gdzie lekarze rozkładają ręce,bo nie potrafią zdjagnozowac choroby,a jego stan jest z dnia na dzoeń gorszy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Święty Szymonie ratuj moją kochaną mamusię chorą na białaczkę. Proszę Cię o łaskę jej uzdrowienia. By odzyskała siły i zdrowie. Niech stanie się cud.

    OdpowiedzUsuń
  22. Święty Szymonie dopomórz mojemu tacie w chorobie.. prosze Cie o zdrowie dla niego aby lekarze znalezli metode ja jego wyleczenie. Wstawsmw sie za nim

    OdpowiedzUsuń
  23. Św Szymonie proszę Cię o wstawiennictwo i u proszeni łask Bożych , zdrowia i wiary dla moich rodziców a w szczególności dla mojej mamy która jest teraz w szpitalu ....błagam z ufnością o sile i zdrowie dla niej by wróciła jak najszybciej do domu w zdrowiu .... ufam w twa moc jaką obrazy Cię Bóg. ...modlę się zawierając woli bożej. ...wstaw sie Sw Szymonie za nami a w szczególności proszę o zdrowie dla mojej mamy ....

    OdpowiedzUsuń
  24. Św. Szymonie błagam o zdrowie dla mojej mamy Natalii.

    OdpowiedzUsuń
  25. Święty Szymonie bardzo Cię proszę o cud dla mojego ojca, który musi przejść bardzo ciężką operację. Blagam Cię aby operacja przebiegła pomyślnie i żeby ojciec ją przeżył i wrócił do pełni zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  26. Święty Szymonie błagam o zdrowie mojego męża Arka

    OdpowiedzUsuń
  27. Święty Szymonie błagam Cię bardzo spraw aby nasza kochana mamusia wyzdrowiala żeby pokonała tą straszną chorobę. Niech wróci do nas bardzo Ją kochamy i potrzebujemy. Proszę wysłuchaj mojej prośby i uzdrow naszą kochaną mamy się Święty Szymonie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Święty Szymonie błagam Cię o cud aby kochana nasza mamusia wyzdrowiala wszyscy czekamy na jej powrót do zdrowia. Błagam Cię w imieniu całej mojej rodziny,dopomóż naszej kochanej mamusi która chce żyć bo wie że ma dla kogo i wszyscy bardzo Ją kochamy.

    OdpowiedzUsuń
  29. Święty Szymonie z Lipnicy proszę Cię o łaskę zdrowia dla Zofii.Pozwól jej wrócić do zdrowia ku uciesze jedynego syna i przyszłej synowej.Serdeczne Nóg zapłać.Amen.

    OdpowiedzUsuń
  30. Święty Szymonie proszę o łaskę zdrowia dla taty. Amen

    OdpowiedzUsuń
  31. ŚWIĘTY SZYMONIE PROSZĘ WSTAW SIĘ ZA MOIM TATĄ ABY WRÓCIŁ DO ZDROWIA . AMEN

    OdpowiedzUsuń
  32. Swiety Szymonie prosze wstaw sie za Bratowa ,aby wrocila do zdrowia.Jutro 22.10.18 o szczesliwy przebieg operacji.

    OdpowiedzUsuń
  33. Święty Szymonie, proszę o uzdrowienie duchowe i fizyczne Michała...

    OdpowiedzUsuń
  34. Sw. Szymonie prosze o uzdrowienie mojego tatusia ktorego tak bardzo kocham ulżyj mu w cierpieniach spraw zeby zeby wygrał z ta straszna choraba daj mu wiare i siłe Amen kochajaca córka Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  35. Sw. Szymonie prosze o uzdrowienie mojego tatusia ktorego tak bardzo kocham ulżyj mu w cierpieniach spraw zeby zeby wygrał z ta straszna choraba daj mu wiare i siłe Amen kochajaca córka Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  36. Św Szymonie bardzo proszę o uzdrowienie mojego taty, spraw aby wygrał i wyszedł z choroby która ma kochający syn Jarek

    OdpowiedzUsuń
  37. Św Szymonie bardzo proszę o uzdrowienie mojego taty, spraw aby wygrał i wyszedł z choroby która ma kochający syn Jarek

    OdpowiedzUsuń
  38. Św Szymonie proszę o uzdrowienie Pani Basi, spraw aby wróciła do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  39. Proszę o powrót do zdrowia po operacji Marty Jezu ufam tobie

    OdpowiedzUsuń
  40. Św.Szymonie proszę o uzdrowienie mojego taty Mieczysława, daj mu siłę do walki z chorobą.Tak nam go potrzeba.Wstaw się u Pana za jego zdrowie.Amen

    OdpowiedzUsuń
  41. Sw Szymonie prosze cie o zdrowie dla mojego taty by mogl jeszcze dlugo nacieszyc sie swoimi wnukami a wnuki nim I prosze o to zeby tata wyleczyl sie z przepukilny dokonca zeby znikla na zawsze niepogorszyla sie I nie powiekszyla tylko znikla

    OdpowiedzUsuń
  42. Święty Szymonie proszę Cię o powrót do zdrowia mojego kochanego dziadzia. Daj mu siłę na walkę z chorobą. Pozwól mu pozostać z nami jeszcze dłużej. Proszę z całego serca. Wnuczka

    OdpowiedzUsuń
  43. Święty Szymonie proszę o wytrzymałość w cierpieniu ...

    OdpowiedzUsuń
  44. Święty szymonie prosze o to aby mój tata przeżył i wrócił do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  45. Święty Szymonie proszę o modlitwę za mojego brata Tomka żeby szczęśliwie przeszedł operację.

    OdpowiedzUsuń
  46. Święty Szymonie proszę o wstawiennictwo za mojego tatę który jest po operacji, aby wrócił do pełni zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  47. Prosze Cię Sw. Szymonie wstaw się za moja mamusia Krystna aby przyszla do zdrowia i mogla cieszyc się z nami razem zyciem bo bardzo ja kocham i nie wiem czy podolala bym wszystkim kochajaca corka.Spraw by stal sie cud nie tylko u nas ale i u wszystkich ludzi wolajacych o pomoc.Amen

    OdpowiedzUsuń
  48. Błagam św.Szymonie o odzyskanie wzroku przez mojego syna Pawła, ulgę w cierpieniach, nadzieję i całkowity powrót do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  49. Święty Szymonie.Proszę Cię o to z całych moich sił, żebyś się wstawił za moja mamusie którą teraz ciężko choruje, wstaw się za nią aby wróciła do zdrowia. Tak bardzo ja kocham jest najwspanialsza osobą . Wycierpiała w swoim życiu już wiele. Spraw aby teraz odzyskała siły, po to żeby walczyć z chorobą .Spraw aby stał się cud, nie tylko u nas ale też u innych chorych . Amen

    OdpowiedzUsuń
  50. Święty Szymonie, błagam o zdrowie mojej mamusi Urszuli. Proszę Św Szymonie o cud. Proszę Św Szymonie. ��

    OdpowiedzUsuń
  51. Święty Szymonie wyproś łaskę zdrowia dla mojej ciężko chorej mamy Jadwigi, ulżyj jej w cierpieniu i daj siłę by przezwyciężyła wszystkie słabości bolączki. Niech Twoja moc i wiara ją uleczy- o to pokornie proszę i modlę się ,Twoja służebnica

    OdpowiedzUsuń
  52. Święty Szymonie błagam o zdrowie mojego Tatusia który leży w ciężkim stanie na oiomie proszę i to by wyzdrowial i wrócił do mnie i mojej mamusi

    OdpowiedzUsuń
  53. ŚWIĘTY SZYMONIE wysłuchaj naszych próśb, wyproś łaskę zdrowia dla naszego brata, męża,ojca i syna. Błagamy o jak najszybsze odzyskanie przytomności, żeby wyszedł z tego zdrowy. Nie pozwól MU CIERPIEĆ obdarz go siłą by mógł wrócić do całkowitego zdrowia. Wierzę że możesz sprawić by zdarzył się CUD.

    OdpowiedzUsuń
  54. Swiety szymonie prosz cie daj zdrowie moim rodzicom janowi i genowefie sa juz starsi azwlaszcza tata ltory cierpi z bolu brzucha

    OdpowiedzUsuń
  55. Święty Szymonie błagam Cię pomóż mojemu tacie wyzdrowieć lekarze nie dają nadziei że wyzdrowieje jest w ciężkim stanie,dzisiaj usłyszałam że jak serduszko się zatrzyma to nie będà taty reanimować. Nie mam już mamy więc pozwól żeby tata żył bo wiem że mój tato chce żyć ja też bardzo tego pragnę. Pozwól mu wrócić do zdrowia i cieszyć się widokiem swoich zwierząt które są jego pasją. Błagam bardzo niech wygra tę nierówną walkę.Amen

    OdpowiedzUsuń
  56. Święty Szymonie błagam pomóż mojemu tacie wygrać tę nierówną walkę ofiaruj mu zdrowie. Pozwól uwierzyć w siebie i w twoje uzdrowienie. Mój tato Jan musi nacieszyć się życiem. Tak mi dopomóż Bóg

    OdpowiedzUsuń
  57. Święty Szymonie proszę ulecz mojego tatusia , niech wszystkie cierpienia które doznaje będą uleczone

    OdpowiedzUsuń
  58. Święty Szymonie, błagam Cię pomóż wyzdrowieć mojemu wnusiowi z napadów padaczki i infekcji. Pomóż lekarzom dopasować leki.

    OdpowiedzUsuń
  59. Święty Szymonie, błagam Cię pomóż wyzdrowieć mojemu wnusiowi z napadów padaczki i infekcji. Pomóż lekarzom dopasować leki.

    OdpowiedzUsuń
  60. ŚWIĘTY SZYMONIE proszę o zdrowie dla Rafała jedo stan jest ciężki proszę żeby przeżył pomóż go uzdrowić dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  61. ŚWIĘTY SZYMONIE proszę o zdrowie dla Rafała jedo stan jest ciężki proszę żeby przeżył pomóż go uzdrowić dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  62. Święty Szymonie proszę o zdrowie dla mojej mamy Katarzyny

    OdpowiedzUsuń
  63. Święty Szymonie proszę i błagam o uzdrowienie mojej siostry Iwony, która jest w stanie krytyczny. Błagam Cię, wypros dla niej potrzebna łaskę wyzdrowienia u Pana Boga naszego. Amen

    OdpowiedzUsuń
  64. Św Szymonie błagam o zdrowie dla mnie i córeczki.Ty wiesz co nam dolega,przeraza mnie co będzie dalej.Pomóż mi wyjść z depresji, która zabrała mi siły do życia.A musze walczyć ,bo mam dzieci.Niech w naszym życiu zapanuje zdrowie,spokój.Usłysz me błaganie.

    OdpowiedzUsuń
  65. Sw Szymonie blagam cie z calego serca o sztbki powrot do zdrowia dla mojego najukochanszego brata Michasia, blagam cie wysluchaj mojej prosby

    OdpowiedzUsuń
  66. Św.Szymonie błagam i proszę Cię o zdrowie mojej mamy żeby wróciła jak najszybciej do domu i cieszyła się życiem. Błagam uslysz me błagania

    OdpowiedzUsuń
  67. Św.Szymonie błagam Cię i proszę z całego serduszka żeby moja mamusia była zdrowa i wróciła jak najszybciej do domu i cieszyła się życiem. Błagam uslysz me blaganie

    OdpowiedzUsuń
  68. Magda Turkowska28 czerwca 2019 13:04

    Święty Szymonie proszę z mocą całego serca o łaskę zdrowia dla mojej Mamy Haliny. Proszę spraw by mogła długie lata cieszyć się życiem i swoją rodziną Proszę usłysz me błagania o siłę i zdrowie dla Niej. Córka

    OdpowiedzUsuń
  69. Święty Szymonie z mocą całego serca proszę o łaskę zdrowia dla mojej Mamy Haliny. Proszę by była zdrowa, by tym zdrowiem mogła cieszyć się jeszcze długie kolejne lata, by mogła cieszyć się życiem i swoją rodziną, a my razem z nią. Proszę spraw by wyniki biopsji okazały się dobre. Z błagalną prośbą o wysłuchanie i łaskę uzdrowienia dla swojej Mamy zwracam się do Ciebie Święty Szymonie. Kochająca Córka.

    OdpowiedzUsuń
  70. Święty Szymonie z mocą całego swojego serca zwracam się do Ciebie z błagalną prośbą o łaskę zdrowia dla mojej Mamy Haliny. Proszę, spraw by była zdrowa, by mogła cieszyć się życiem przez kolejne długie lata wraz ze swoją rodziną. Proszę wysłuchaj mych błagań. Kochająca córka.

    OdpowiedzUsuń
  71. Święty Szymonie, z mocą całego swojego serca zwracam się z błagalną prośbą o łaskę zdrowia dla mojej Mamy. Proszę by wyniki badań okazały się dobre. Proszę aby moja Mama, która zawsze okazywała wsparcie i ogromne zaangażowanie chorującym w rodzinie, sama mogła cieszyć się swoim dobrym zdrowiem przez kolejne długie lata, oraz by rodzina mogła cieszyć się razem z nią. Święty Szymonie, błagam wysłuchaj mych próśb.

    OdpowiedzUsuń
  72. Sw Szymonie prosze Cie o łaskę zdrowia dla mojego męża Daniela, aby jego pobyt na OIOM jak najszybciej sie zakonczyl i wrocil do pelni sił.

    OdpowiedzUsuń
  73. Święty Szymonie, proszę Cię o łaskę zdrowia dla mojej babci, proszę o siłę w walce z chorobą i słabością, by mogła wrócić do sprawności i cieszyć się życiem przez kolejne lata. Proszę by udało się opanować niewydolność serca. Proszę by zdrowie wróciło. Z wielką prośbą zwracam się do Ciebie o łaskę uzdrowienia. Kochająca wnuczka.

    OdpowiedzUsuń
  74. Święty Szymonie, proszę Cię o łaskę zdrowia dla mojej babci, proszę o siłę w walce z chorobą i słabością, by mogła wrócić do sprawności i cieszyć się życiem przez kolejne lata. Proszę by udało się opanować niewydolność serca. Proszę by zdrowie wróciło. Z wielką prośbą zwracam się do Ciebie o łaskę uzdrowienia. Kochająca wnuczka.

    OdpowiedzUsuń
  75. Święty Szymonie niezmiennie proszę o łaskę zdrowia dla mojej Mamy. Proszę by jej wyniki badań były dobre, by była zdrowa i mogła przez kolejne lata cieszyć się zdrowiem, pełnią sił i życia. Proszę by miała siłę w walce ze swoimi nałogami. Błagam Cię Święty Szymonie o cud zdrowia dla mojej Mamy. Corka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezmiennie błagam o łaskę zdrowia dla mojej Mamy.

      Usuń
  76. Św. Szymonie Proszę cię o pomoc dla mojego dziadka który leży na Oiom w śpiączce. Jest w stanie krytycznym badania stoją w miejscu. Błagam Cię św. Szymonie o cud żeby wyzdrowial i był w pełni świadomy. Pozwol mu żeby zawalczył i żeby w święta był w śród nas. Kochająca Wnuczka.

    OdpowiedzUsuń
  77. Św. Szymonie mój cudowny , ukochany tatuś jest chory na raka błagam jeżeli już nie ma możliwości aby został z nami to proszę niech Matka Boska prowadzi go za rękę aby się nie bał w żadnej sekundzie swojego życia.Kochająca nad życie córka.

    OdpowiedzUsuń
  78. Święty Szymonie prosze o łaskę uzdrowienia dla mojego brata Arka. Jeśli taka jest wola Boża pozwól mu żyć. Błagam wysłuchaj moje prośby

    OdpowiedzUsuń
  79. Swiety Szymonie prosze o laske dla mojego Beata Alfreda.Miej Go w swojej opiece blagam wysluchaj mojej prosby.Amen

    OdpowiedzUsuń
  80. Święty Szymonie prosze o łaskę wyzdrowienia dla mojej siostry Ewy w tej cięzkej chorobie Prosze o uzdrowienie jej bardzo ja kochamy i potrzebujemy tutaj na ziemi . Wysluchaj mojej prośby.Amen

    OdpowiedzUsuń
  81. Święty Szymonie proszę o powrót do zdrowia mojego brata Mariana, który leży w szpitalu chory na covida ,Daj MU siłę żeby jak najszybciej zwalczył tą straszną chorobę. Proszę wysłuchaj mojej prośby i modlitwy . Amen

    OdpowiedzUsuń
  82. Święty Szymonie proszę abyś uzdrowił moja mamę z chorób które teraz jej dolegają. Miej ją w opiece. Amen

    OdpowiedzUsuń
  83. Sw.Szymonie prosze o zdrowie dla mojej mamusi Jadwigi.Daj pomoc w ciezkich chwilach Spraw aby w dobrym stanie wrocila do domu.Ma dla kogo zyc. Jestesmy caly czas myslami z Nia i bardzo ja kochamy corka i wnuczka. Ulzyj w chorobie bolu i stesie wysluchaj naszej szczerej prosby lekarzu sw.

    OdpowiedzUsuń
  84. Sw.Szymonie opiekunie chorych wstaw sie Za moja najdrozsza mamá Jozia niech wroci do zdrowka i doczeka narodzin Dominika wyczekiwanego prawnuczka przez twoje wstawiennictwo prosze o powrt do zdrowia najukochanszej mamuni prosic Corka Marysia

    OdpowiedzUsuń
  85. Sw. Szymonie prosze cie o zdroweczko dla mojej mamusi Jozi i opieke w samotnosci i powrot do zdrowia , niedlugo przyjdzie na Swiat jej prawnuk Dominik daj jej cieszyc sie nowym wyczekiwanym zyciem i wstaw sie u Maryji w intencji mamusi

    OdpowiedzUsuń
  86. Święty Szymonie proszę Cię o zdrowie dla mojego taty który leży na OIOM żeby wyszedł ze śpiączki i wrócił do nas do domku. Bardzo Cię proszę

    OdpowiedzUsuń
  87. Święty Szymonie, proszę wyproś łaskę zdrowia dla mojej mamy, uchron ja przed chorobami oraz obdarz mądrością i siłą do walki że swoimi słabościami. Proszę o Twe wstawiennictwo. Kochająca corka.

    OdpowiedzUsuń
  88. Święty Szymonie proszę Cie z całego serca o stawiennictwo za moim tatą,który uległ wypadku i jest także chory. Prosze Cię o pomoc w uratowaniu jego stanu zdrowia i łaskę uzdrawiajaca

    OdpowiedzUsuń
  89. Swiety Szymonie prosze Cie pokornie o uzdrowienie mojego ciezko chorego na covid ukochanego tatusia, wesprzyj go w Walcott I pokornie prosze modl sie za niego

    OdpowiedzUsuń
  90. Święty Szymonie proszę uproś łaskę zdrowia dla majego najukochańszego taty...

    OdpowiedzUsuń
  91. Świety Szymonie proszę uproś łaskę zdrowia dla mojego kochanego brata który walczy z ciężka chorobą

    OdpowiedzUsuń
  92. Świety Szymonie proszę o łaskę zdrowia dla mojego kochanego brata który walczy z ciężka chorobą.

    OdpowiedzUsuń
  93. Święty Szymonie, proszę wyproś łaskę zdrowia dla mojej Mamy i uchroń ją przed chorobami. Bardzo proszę o Twoje wstawiennictwo. Kochająca córka.

    OdpowiedzUsuń
  94. Święty Szymonie wstawiaj się i módl się za moją mamę chora na covid i tych wsztstkich którzy z nią leżą w szpitalu, proszę o łaskę uzdrowienia. Proszę wspieraj też osoby pracujące z chorymi, by nie pozbywali się wrażliwości na człowieka. Dziękuję za Twoje wstawiennictwo św Szymonie

    OdpowiedzUsuń
  95. Święty Szymonie proszę o łaskę zdrowia dla mojej Mamy Krystyny.Proszę o łaskę uzdrowienia.Proszę aby ukochana moja Mama wróciła do nas.Córka Iza

    OdpowiedzUsuń
  96. Proszę Święty Szymonie o zdrowie dla mojej mamy,która jest ciężko chora.Proszę o łaskę uzdrowienia. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  97. Proszę Święty Szymonie o łaskę zdrowia dla mojej siostry Eli , która jest teraz na tomografii głowy .Amen .

    OdpowiedzUsuń
  98. PROSZE św Szymonie o wyproszenie łaski zdrowia dla mojego męża Krzysztofa

    OdpowiedzUsuń
  99. SW.Szymonie prosze Cie bardzo o laske uzdrowienia mojego Szwagra Marka.Daj mu wole walki do wyzdrowienia.Bog zaplac.

    OdpowiedzUsuń
  100. Św. Szymonie bardzo Cię proszę o łaskę uzdrowienia wujka Sławka.

    OdpowiedzUsuń
  101. Św. Szymonie proszę Cie o zdrowie dla mojego brata Kamila.

    OdpowiedzUsuń
  102. Błagam o zdrowie mojej ukochanej mamy Teresy

    OdpowiedzUsuń
  103. Św. Szymonie proszę Cię o zdrowie dla mojej żony Sylwii.

    OdpowiedzUsuń
  104. Święty Szymonie, błagam Cię o zdrowie dla mojej mamy, która leży w szpitalu po operacji krwiaka w głowie. Daj jej siły, aby jak najszybciej doszła do zdrowia.
    Proszę o łaskę uzdrowienia dla mamy Kasi

    OdpowiedzUsuń
  105. Św.Szymonie błagam Cię o łaskę uzdrowienia mojego brata Jerzego.Proszę Cię ulżyj mu w cierpieniu.

    OdpowiedzUsuń
  106. Święty Szymonie proszę o łaskę zdrowia dla mojego taty, który teraz choruje oraz mojej matki, która się nim opiekuje. Proszę o Twoje wstawiennictwo i wyproszenie laski zdrowia dla całej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  107. Święty Szymonie,z wielką pokorą proszę wyproszenie łaski uzdrowienia dla mojego taty, by mógł być z nami w zdrowiu jeszcze długie lata. Kochająca córka

    OdpowiedzUsuń
  108. Święty Szymonie proszę o łaski i modlitwę za Witka w tym trudnym dla niego czasie.

    OdpowiedzUsuń
  109. Święty Szymonie proszę o łaski i modlitwę za Witka w tym trudnym dla niego czasie.

    OdpowiedzUsuń
  110. Święty Szymonie proszę Cię o łaskę i modlitwę za Witka w tym trudnym dla Niego czasie.

    OdpowiedzUsuń
  111. Święty Szymonie niezmiennie pokornie proszę Cię o wyproszenie łaski uzdrowienia dla mojego Taty. Kochająca córka

    OdpowiedzUsuń
  112. Święty Szymonie proszę Cię o łaskę uzdrowienia dla mojej mamy Ireny chorej na koronawirusa.Kochający syn

    OdpowiedzUsuń
  113. Święty Szymonie, proszę cię o cud uzdrowienia dla mojej kochanej mamy Grażyny, chorej na koronawirusa, w krytycznym stanie. Kochająca córka.

    OdpowiedzUsuń
  114. Święty Szymonie, proszę cię o cud uzdrowienia mojej mamy chorej na korona wirusa w krytycznym stanie. Kochająca córka Anna.

    OdpowiedzUsuń
  115. Świety Szymonie prosze o uzdrowienie mojego brata zeby znow cieszyl wie życiem i nas sluchal zeby wyszedl z choroby.

    OdpowiedzUsuń
  116. Święty Szymonie prosze o uzdrowienie mojego brata

    OdpowiedzUsuń
  117. Prosze o cud zdrowia Dla Patricka

    OdpowiedzUsuń
  118. Święty Szymonie gorąco proszę o wyproszenie łaski uzdrowienia dla mojej Babci. Kochająca wnuczka

    OdpowiedzUsuń
  119. Święty Szymonie proszę o łaskę uzdrowienia dla mojej chorującej Babci. Proszę o cud, o powrót do sił i do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  120. Swięty Szymonie prosze o łaskę uzdrowienia dla mojej chorej Cioci Gizeli Prosze o powrót do sił i zdrowia i cudu.

    OdpowiedzUsuń
  121. Proszę Boga o zdrowie dla mojego brata,aby wyszedł z tego cało i wrócił do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  122. Święty Szymonie bardzo proszę Pana Boga o łaskę uzdrowienia dla mojej rodziny, dla chorującej Babci, która jest obecnie w ciężkim stanie. Proszę o powrót sił, by mogła z nami jeszcze trochę pobyć. Proszę również o siły i zdrowie dla mojej Mamy, która się Nią opiekuje. Kochająca wnuczka i córka.

    OdpowiedzUsuń
  123. Święty Szymonie bardzo proszę o łaskę uzdrowienia dla moich rodziców, proszę o powrót do sił i zdrowia dla Nich. Córka

    OdpowiedzUsuń
  124. Św Szymonie z Lipnicy proszę cię o wstawiennictwo do Boga o uzdrowienie mojego Teścia. Z choroby nowotworowej.

    OdpowiedzUsuń
  125. Święty Szymonie bardzo proszę o wstawiennictwo i łaskę uzdrowienia dla mojej Mamy. Córka

    OdpowiedzUsuń

Tutaj można wpisywać swoje intencje