Aktualny czas w Warszawa:

piątek, 11 lipca 2014

MODLITWA O DAR PRZEBACZENIA I POJEDNANIA

Przed modlitwą  należy przez chwilę rozważyć słowa Pana Jezusa o przebaczeniu.


  • " Pogódź się ze swoim przeciwnikiem szybko, dopóki jesteś z nim w drodze, by cię przeciwnik nie podał sędziemu, a sędzia dozorcy, i aby nie wtrącono cię do więzienia. Zaprawdę powiadam ci: nie wyjdziesz stamtąd, aż zwrócisz ostatni grosz" ( Mt 5,25 26)



  • " Jeśli bowiem przebaczycie ludziom ich przewinienia, i wam przebaczy Ojciec wasz niebieski. Lecz jeśli nie przebaczycie ludziom, i Ojciec wasz nie przebaczy wam waszych przewinień" ( Mt 6,14 -15)

  • " Jeśli więc przyniesiesz dar swój przed ołtarz i tam sobie przypomnisz, że brat twój ma coś przeciw tobie, zostaw tam dar swój przed ołtarzem, a najpierw idź i pojednaj się z bratem swoim. Potem przyjdź i dar swój ofiaruj" (Mt 5,23 - 24)
Panie, dziękuję ci, że choć wiele razy byłeś przeze mnie ciężko obrażany, zawsze mi przebaczałeś. Dałeś mi też wzór, jak mam postępować - wisząc na krzyżu, w ostatnich chwilach Twojego ziemskiego życia modliłeś się za swoich oprawców: " Ojcze przebacz im , bo nie wiedzą co czynią". Wiesz jak trudno jest mi wybaczać. Proszę Cię, mój Zbawicielu, który jesteś pełen nieskończonej dobroci, wejrzyj na mą słabość. Proszę, aby Duch Święty przywrócił mi pamięć o osobach, wobec których noszę urazy, i otworzył me serce, bym mógł darować całe wyrządzone mi zło. Pragnę stanąć ze wszystkimi, od których kiedykolwiek doznałem krzywdy w całej historii mojego życia ( należy wspomnieć te osoby, rozpoczynając od najbliższych: rodziców, rodzeństwa, męża, żony),pod Twoim krzyżem. Ty swoją miłością pokonałeś wszelką wrogość. Proszę Cię, daj mi moc, abym z serca przebaczył moim krzywdzicielom. Powierzam Ci także tych, których ja sam w życiu skrzywdziłem ( wspomnieć te osoby), i proszę o łaskę, aby i oni mogli mi przebaczyć. Uzdrów rany serc, którym świadomie lub nieświadomie zadałem cierpienie. Panie, chcę Ci oddać również ból, jaki noszę w sercu z powodu trudnych doświadczeń ( śmierci bliskich mi osób, choroby, osamotnienia) . Oddaje Ci żal, jaki nosiłem względem Ciebie za to, co mnie spotykało. Nie rozumiałem, że Ty przeżywasz każde cierpienie ze mną, dając mi moc wytrwania i przeprowadzając mnie przez nie. Dziękuję, że wybaczyłeś mi wszystkie winy, błędy, zaniedbania. Choć było ich tak wiele, wierzę, że Ty mnie nie oskarżasz, ale kochasz i przygarniasz zranionego do Siebie. Proszę, by Twoja Najdroższa Krew obmyła mnie i uwolniła od wszelkiej nienawiści,złości, żalu wobec siebie samego i innych. Pojednaj mnie , Panie, z moimi bliźnimi. Daj mi siłę, abym pierwszy umiał wyciągnąć dłoń na znak pojednania. O Serce Jezusa pełne miłosierdzia, zawierzam Tobie i z ufnością proszę, uczyń moje serce miłosiernym, abym dostąpił Twojego miłosierdzia. Amen.

/Modlitewnik, Przebaczenie ma moc, Twoja droga do uzdrowienia/
IMPRIMATUR
nr 176/2014, z dnia29.01.2014
bp Jan Szkodoń, wikariusz generalny
ks. Kazimierz Moskała, wicekanclerz
ks. dr Stanisław Szczepaniec, cenzor



43 komentarze:

  1. ozgode i pojednanie m oj ego meza z tata zeby zyli w zgodzie izeby nastala miedzy nimi zgoda izrozu mienie iprzebaczenie jezu i matenko wysluchaj i pomoz

    OdpowiedzUsuń
  2. o zgode ipojednanie meza i taty iwybaczenie sobie wszystkiego izeby nie bylo wiecej klotni w domu jezu i matonko wysluch aj cie blagam pomozcie

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże uratuj moje małżeństwo. Pojednaj mnie na nowo z moim mężem Przemysławem i spraw, żeby wybaczył mi wszystko, czym go zraniłam. Jezu, ufam Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochany Boze dotknij serc Artura i Cezarego i zjednocz ich abysmy mogli cieszyc sie pelna rodzinom.

    OdpowiedzUsuń
  5. Boze prosze z całego serca, uratuj moje małżeństwo, prosze o przemiane serca mojego i mojego męża Sebastiana. Proszę Cię Boże pojednaj nas, uratuj nasza rodzinę...

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę cie bardzo ,bym przebaczyla i zapomniala mężowi jego złe czyny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Boże spraw bym wybaczyła i cieszyła się życiem,spraw by stał się cud poczęcia,oddall żal i depresję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Panie Boże przebacz mi moją głupotę i to ile razy doprowadzałem do łez i ile wyrządziłem krzywd najbliższym. Błagam o rozum i opamiętanie aby nikt więcej przeze mnie nie cierpiał. Zlituj się kochany Jezu i pojednaj mnie z moją kochaną Sylwią, oby nigdy więcej przeze mnie nie płakała. Bardzo przepraszam za swoją ułomność i nie pozwól bym wrócił do złych nawyków... Jezu ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem Sylwia. Kto to napisał. Niech poda imię.

      Usuń
  9. Panie Boże Proszę o wybaczenie przez mojego chłopaka każdej krzywdy jaka mu wyrzadziłam,abysmy zaczęli nasz związek od nowa, lepszy,bardziej trwalszy. Jezu ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  10. Panie Boże bardzo proszę o modlitwę za mojego syna i powodzenie na maturze a póżniej obranie własciwej drogi życiowej oraz przebaczenie za moje winy . Gorąco proszę o zdrowie dla mnie i mojego męża i pracę abym mogła pomóc synowi i męzowi w dalszej drodze . Jezu Ufam Tobie. Bóg zapłać za wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Panie Boże proszę o modlitwę o pojednanie moje z bratem, zdrowie dla naszej rodziny i szczęście oraz dużo radości. Jezu ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Boże proszę spraw aby Marcin wybaczył mi wszystko to co złe każde kłamstwo. Proszę Cię spraw aby Nasza rodzina pojednala się na nowo i dalej byśmy szli przez Życie w miłości z Tobą

    OdpowiedzUsuń
  13. Boże proszę Cię spraw aby Mariusz mi przebaczyl moja zdradę aby dostał laski przebaczenia i ratuj moje małżeństwo i.nie pozwól mi tego zepsuć błagam Boże ufam tobie

    OdpowiedzUsuń
  14. Maryjo Królowo Pokoju zaprowadź pokój między moją siostrą i mamą, aby umiały wybaczyć sobie wszystkie krzywdy, złe słowa. Aby zapanował między nimi pokój.

    OdpowiedzUsuń
  15. Maryjo Królowo Polski, ja grzeszna i wzywająca o pomoc, Proszę Cię! i za Twoim wstawiennictwem spraw aby Bóg przebaczył wyrządzone Damianowi przez mnie krzywdy i za Twoim wstawiennictwem na nowo nas zjednoczył Amen.

    OdpowiedzUsuń
  16. Boże proszę Cię aby moi rodzice wybaczyli sobie i docenili siebie , aby w ich domu zapanowała zgoda i spokój .Jezu Kochany Tato pomóż !

    OdpowiedzUsuń
  17. Najdrozszy Jezu nie jestem godna, aby moje prosby zostaly wysluchane, jednak zywie nadzieje, ze ulitujesz sie nade mna i obalisz mur w sercu mojego ukochanego, wlejesz w jego serce nadzieje i przebaczenie, abysmy mogli sie pojednac i razem kroczyc przez zycie. W Tobie tylko moja nadzieja.

    OdpowiedzUsuń
  18. Boże przez wstawienictwo Swojego syna Jezus Chrystusa,Matki Boskiej i Jana Pawla II ,udziel mojej zonie i mi laski pojednania,abysmy mogli dalej kroczyc w życie amen.

    OdpowiedzUsuń
  19. Panie Boże proszę o łaskę wybaczenia moich wszelkich win przez mojego ukochanego. Żebyśmy mogli znów być razem. Wiem że mnie kocha ale brak umiejętności wybaczenia nie pozwala nam być razem... proszę pomóż mu wybaczyć i zrozumieć..

    OdpowiedzUsuń
  20. Panie Boze prosze Cie o zgode w rodzinie ,aby ten spor przestal istniec.Pozwol ,aby nastala w naszej rodzinie milosc ,zgoda i zrozumienie.Bog zaplac

    OdpowiedzUsuń
  21. Boże proszę Cię, wejrzyj na moje małżeństwo, daj proszę siłę, aby mąż mi wybaczył wszystko czym go zraniłam

    OdpowiedzUsuń
  22. Panie Boże proszę cię ,abym mogła w końcu uwierzyć w lepsze dni . Przestała myśleć o złych rzeczach oraz negatywnym nastawieniu do innych osób.Pragne ,abyś pomógł mi w moim nowym związku uwierzyć w dobro i zrozumieć mojego nowego partnera.Potrzebna mi wiara oraz dobre nastawienie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Chciałam prosić Pana Boga o jedność w rodzinie czurka z matką skończyły się kłótnie i przebaczenie Bug zapłać

    OdpowiedzUsuń
  24. Panie Boże, Jezu.. Matko Boża. Niejednokrotnie zostałam obdarowana łaskami. Błagam tym razem o uratowanie mojej rodziny. O To abyśmy mieli siłę odbudować szczęście naszej rodziny.. o zapewnić pełną rodzinę naszej córce. Proszę Cię o siłę dla tej miłości która zawsze zwyciezala przeciwności losu, o czystość serc i wzajemne przebaczenie.

    Któż jak Bóg!

    OdpowiedzUsuń
  25. Panie Jezu! Proszę o wybaczenie od mojego byłego chłopaka Pawła. Proszę Cię, udziel mi łaski, żeby wybaczył mi wszystko czym jego zraniłam. Panie Jezu, Ty wiesz, że mnie boli to jak on przeze mnie cierpiał, Ty wiesz Panie, że nigdy nie byłam w stanie patrzeć na jego ból mimo tego co zrobiłam. Panie Jezu, proszę, wybacz mi to zło którego się dopuściłam i niech on mi też to wybaczy i uwierzy, że jego dziecko to jego dziecko. Panie Jezu! Proszę, wybacz mi to, że byłam wtedy taka zła i skonsternowana w lęku, że on mnie zostawi i że dopuściłam się takiego zachowania które starałam się przed nim ukryć. Panie Jezu, Ty wiesz, że ja i to dziecko w moim brzuchu jego potrzebujemy. Panie Ty wiesz wszystko. Ty możesz wszystko. Proszę Cię Panie Jezu, uratuj tą relację i daj mi siłę abym wytrwała nie traktując go źle tylko z miłością.
    Jezu ufam Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  26. O zgodę, zrozumienie, wybaczenie i miłość Krzysztofa

    OdpowiedzUsuń
  27. Boże dałeś mi mądrą kochającą Żonę,dałeś mi Syna Rodzinę. Ja tego nie widziałem nie doceniałem. A w końcu odwróciłem się od Ciebie.
    Teraz wiem, widzę swoje błędy.
    Panie spraw aby moi bliscy wybaczyli mi zło którego dopuściłem się.
    Wybacz mi że pogubiłem się w swojej nienawiści i obojętności. Odnajdź mnie , daj mi szansę.

    OdpowiedzUsuń
  28. Boże spraw aby moja córka wrócła do mnie,żeby odnowiły się nasze dobre relacje

    OdpowiedzUsuń
  29. Boże błagam uratuj moje małżeństwo, moją rodzinę, daj nam pojednanie, przebaczenie. Jezu ufam Tobie, Ty się tym zajmij��

    OdpowiedzUsuń
  30. Boże proszę z całego serca, niech mój ukochany Patryk wybaczy mi moje złe czyny, abyśmy zaczęli nowy związek, kochany Boże spraw aby wszystko wróciło jak dawniej. Przepraszam za moje czyny. Proszę o pojednanie, wybaczenie i miłość. Jezu Ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Panie Boże,proszę Cię aby mój najwspanialszy przyjaciel i najcudowniejszym człowiek jakiego znam wybaczył mi moje wstrętne postępowanie. Niech odnajdzie ukojenie w Tobie Boże, a jeśli mam go dalej ranić to ześlij mu Boże kobietę którą pokocha a ona będzie go szanować. Nie pozwól Boże by jego sercem zawładnęła nienawiść do mnie, uratuj go, a ja zrobię wszystko żeby na nowo uwierzył w siebie i odzyskał dawną radość. AMEN

    OdpowiedzUsuń
  32. Maryjo, Jezu ukochany wybacz mi krzywdy wyrządzone moim najbliższym. I proszę Cię Jezu aby w naszej rodzinie zapanowała zgoda i miłość. Aby krzywdy wyrządzone nam przez prześladowania, oszczersrwa, i kłamstwo, i niszczenie psychiczne mogli wybaczyć naszym oprawcom. Aby nasza rodzina zauważyła zło i aby zaprzestali niszczyć innych.. Panie TY wszystko wiesz.. Wybacz nam i sprowadź ich na drogę miłości i pokory..

    OdpowiedzUsuń
  33. Boże spraw aby Elzbieta i jej córka Ania opamiętały się i aby Ania przeprosiła tate i zadzwoniła do niego.Boże pomóż.

    OdpowiedzUsuń
  34. Proszę Cię Boże by Alineczka wybaczyła mi złe zachowanie

    OdpowiedzUsuń
  35. Ojcze, daj mi sił i mądrości, bym nie raniła więcej innych ludzi. Cierpliwości. Miłości. I by mój były narzeczony mi wybaczył i do mnie wrócił. Kocham Go i chcę by był ze mną szczęśliwy. Ufam Ci. Zajmij się mną i Bartkiem. Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  36. Proszę Boże o łaskę przebaczenia I pojednania z moją kochana Agnieszką. Którą krzywdzi moja przeszlość. Nie jestem człowiekiem którym bylem 4 lata temu zanim ja poznalem. Nie czynie już złego drugiej osobie i pragne kroczyć z Agnieszką dalej przez życie jeśli tylko znajdzie w sobie siłę i cierpliwość. Zaluje tego co się stało. MACIEJ

    OdpowiedzUsuń
  37. Proszę Panie pomóż mi w tej trudnej sytuacji proszę o przebaczenie o pojednanie zgodę szacunek w naszej rodzinie o łaskę uzdrowienia mojej duszy

    OdpowiedzUsuń
  38. Boże proszę cię o sile do życia i żebym przestała myśleć o tym co było źle♥️

    OdpowiedzUsuń
  39. Chciałbym się pogodzić z mojej byłą żonom byliśmy 20 letnim stażem mamy 2 curki jestem po rozwodzie chociaż mnie zdradziła nadal ją kocham co robić

    OdpowiedzUsuń
  40. Proszę o zgodę, pojednanie, wybaczenie moich krzyków, powodów zazdrości i powrot miłości.mojego Macieja G. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  41. Boże pomóż mi pojednać się z Teresa, daj mi siłę i odwagę, bym potrafiła pierwsza wyciągnąć rękę na znak pojednania...

    OdpowiedzUsuń
  42. Trudno wybaczać innymi ludziom kiedy czujemy że nas krzywdzono, Trudno odepchnąć wszystkie zle myśli które snują się w naszej głowie. Daj mi siłę dobry Boże aby potrafił uwolnić zle myśli, aby umiał wybaczyć nie tylo słowem lecz czynem i zrozumieniem dla drugiej osoby. Pomóż mi Panie.

    OdpowiedzUsuń

Tutaj można wpisywać swoje intencje