Aktualny czas w Warszawa:

niedziela, 20 lipca 2014

Akt codziennego oddania się Bogu Ojcu

Ojcze Przedwieczny, Tatusiu najlepszy, Oddaję Ci dziś moją wolną wolę przez Niepokalaną. Czyń ze mną, co chcesz i kiedy chcesz. Chcę być Twoim doskonałym narzędziem w Twoim ręku. Używaj mnie jak chcesz i kiedy chcesz i do czego tylko chcesz i pragniesz. Zgadzam się na wszystko, co z Twojej ręki pochodzi. Ty Sam moim ciałem i moją duszą oraz moją wolną wolą realizuj plan, który przed wiekami założyłeś. Ufam Ci bezgranicznie, jak tylko dusza ufać Ci może. Niepokalana Dziewico, pomóż mi w tym. Amen. 

/ Ta modlitwa została udostępniona przez Modlitewnik wykonany przez MB4ANDROID na androida. https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.mb.modlitewnik/

4 komentarze:

  1. Panie Jezu, proszę Cię , uwolnij mnie od szatana, który mnie dręczy, Maryjo, Matko Przenajświętsza, ratuj mnie i pomóż mi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Panie Mój Matko Ma rodzice Moi oddaje się całkowicie w wasze ręce jaką jest Twoja woła Panie niechaj się stanie Amen

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże Ojcze oddaję Ci moją rodzinę. Ufamy Ci bezgranicznie. Niech się dzieje Twoja wola mój Panie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Panie Jezu oddaje się całkowicie tobie zrub że mną co chcesz

    OdpowiedzUsuń

Tutaj można wpisywać swoje intencje