Aktualny czas w Warszawa:

środa, 25 czerwca 2014

NOWENNA 9 - CIU KOMUNII ŚWIĘTYCH




Ta nowenna składa się z dziewięciu kolejnych Komunii świętych, ofiarowanych ku czci Jezusa, Króla Wszystkich Narodów.
Jezus powiedział: „Pragnę, aby dusza wierna, która ku Mojej czci przyjmie to nabożeństwo, odprawiła ta Nowennę Komunii Świętych. Ta dusza powinna ofiarować ku Mojej czci, jako króla wszystkich Narodów, dziewięć kolejnych Komunii Świętych, i podczas tej nowenny powinna (jeśli to możliwe) wyspowiadać się.
Pan Jezus dał do zrozumienia, że jako kolejnych dziewięć Komunii św. należy rozumieć 9 kolejnych Komunii św., które dusza przyjmie, lecz nie musi ona komunikować przez kolejnych dziewięć dni kalendarzowych.
Wielka i nieporównywalna Moc i działanie tej nowenny została objawiona służebnicy Jezusa w jednej z wizji. Widziała Jezusa spoglądającego w niebo. Dziewięć razy wydał rozkaz – i za każdym razem zszedł Anioł na ziemię, po czym Pan Jezus powiedział:
Moja córko, duszy, która ofiaruje Mi tę nowennę, ześlę po każdej przyjętej komunii Świętej, jednego Anioła z Chórów Niebiańskich i postawie go przy jej boku, by chronić tę duszę do końca życia.”
Pan Jezus pragnie, abyśmy odprawiali tę nowennę również za innych i podkreśla taką konieczność:
„ Ta nowenna może być również ofiarowana za inną duszę, która również otrzyma w rezultacie tę niezwykłą ochronę moich Aniołów. Proszę moich wiernych, by wciąż ofiarowali Mi tę nowennę za te dusze, które nie mogą uczynić tego same za siebie, abym mógł zsyłać Anioły dla nich jako ochronę i pomoc. W tych czasach ostatecznych wzrosła moc wroga wielokrotnie. Widzę jak bardzo Moje dzieci potrzebują Mojej ochrony.
Pan Jezus w swej niewypowiedzianej, szczodrobliwej dobroci, dał jeszcze jedną obietnicę: poza ochroną Aniołów, można ofiarować tę nowennę również w innej intencji. Pan Jezus obiecał:
Jeżeli zgodne to będzie z Moją Świętą Wolą, wysłucham i wypełnię prośby skierowane do Mnie w tej nowennie. Niech dusze przychodzą do mnie bez zastrzeżeń z wszystkimi swymi sprawami.

Nichil Obstat: czcigodny Edward Santana, J.C.D. Kanonik S. Exs. Enrique Rivera, D.D., Biskup z caguas Puerto Rico 15 sierpnia 1993.

Źródło:http:// malirycerze.koszalin.opoka.org.pl

19 komentarzy:

  1. o laske nawrocenia dla syna Dariusza prosze Cie kochany Jezu

    OdpowiedzUsuń
  2. Komu i kiedy były przedstawione te objawienia? Jak ustosunkowuje się do tego KK?

    OdpowiedzUsuń
  3. Modlitwy z obietnicami oraz wyjaśnieniami udzielone w latach 1988-1992 przez Pana Jezusa oraz Matkę Bożą w kościele pod wezwaniem Św. Michała w Annandale, Virginia, USA, dwóm pobożnym kobietom, które nazywane są „służebnicami” oraz „matkami duchowymi.” Nihil Obstat: Rev. Edward Santana, J.C.D Canonist; Encique Hernandez Riviera, D.D. Bishop of Caguas, Puerto Rico, 15 wrzesień,1993.

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę o laskę nawrócenia i powrotu do Boga dla mojego syna Pawła

    OdpowiedzUsuń
  5. Proszę o uzdrowienie syna z choroby i alkoholizmu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę o nawrócenie mojej córki.

    OdpowiedzUsuń
  7. O nawrócenie dla mojego zagubionego Męża błagam.
    Dziękuję za wszystkie otrzymane łaski.

    OdpowiedzUsuń
  8. O ochrone malzenstwa MNatali i Adama.

    OdpowiedzUsuń
  9. Proszę o nawrócenie Ani, Ali i Adriana.

    OdpowiedzUsuń
  10. Proszę o opamiętanie i trzeźwość dla męża Tomasza

    OdpowiedzUsuń
  11. O łaskę pracy dla syna piotra

    OdpowiedzUsuń
  12. O Miłość bo tylko miłość usuwa lęk

    OdpowiedzUsuń
  13. Prosze od 16 lat o uleczenie mojego syna Dawida z narkomanii sam NIE chce się leczyć.
    Bog juz 3 razy uratowal go od śmierci.
    Modlę sie nieustannie jednak od kilku lat, błagam o nawrócenie Dawida, tylko Jezusowi Go powierzam przez Niepokalane Serce Maryi.
    Chwała Panu naszemu Jezusowi Chrystusowi AMEN

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odmawiaj nowenne do Matki Bozej Rozwiazujacej Wezly, czyni cuda...

      Usuń
  14. Prosze o nawrócenie mojego syna i mojej córki

    OdpowiedzUsuń
  15. Najświętsze Serce Jezusa ulecz mojego syna Pawła z alkoholizmu. Daj mu siłę by pokonał wszelkie zło w swoim życiu. Niech TWOJA MIŁOŚĆ JEZU WYRWIE GO Z SIDEŁ ZŁA.

    OdpowiedzUsuń
  16. Panie Jezu ulecz moją siostrę Beatę z raka płuc, zdaje się na wolę Twoją.🙏

    OdpowiedzUsuń
  17. Panie Jezu ulecz Marcina

    OdpowiedzUsuń
  18. Prosze o pomoc dla mojego syna Marka, Jezu Ty sie tym zajmij

    OdpowiedzUsuń

Tutaj można wpisywać swoje intencje