Aktualny czas w Warszawa:

czwartek, 17 kwietnia 2014

Modlitwa na zakończenie dnia



Potężny Boże na niebieskim tronie,
Do Ciebie wznoszę błagalne me dłonie:
Za dzień dzisiejszy, za dary Twej ręki
Niosę Ci z głębi serca me dzięki.
A jeślim grzechem obciążył mą duszę;
To na kolanach przebłagać Cię muszę.
Niech zasnę z Twoim na ustach imieniem,
Z Twą łaską świętą i z Twym przebaczeniem.

Zrób krótki rachunek sumienia: Przypomnij sobie, co w ciągu dnia złego uczyniłeś, mówiłeś, lub myślałeś.  Jakie obowiązki zaniedbałeś. Przypomnij sobie również, co dobrego spełniłeś, czy dziś byłeś lepszy aniżeli wczoraj. Za dobre podziękuj Bogu, za grzechy żałuj:


Jeślim Cię obraził, jeślim Cię zasmucił,
Jeśli niebacznie odbiegłem od Ciebie,
Wyciągnij dłoń swą, ażebym się wrócił,
Ojcze mój w niebie!

Jam Twoje dziecko, - choć słabe, niekarne,
Choć się z Twej ścieżki odbiję w bezdroże,
Ku Tobie wołam, ku Tobie się garnę,
Przebacz mi Boże!

Ach, żałuję za me złości
Jedynie dla Twej miłości.
Bądź miłościw mnie grzesznemu
Do poprawy dążącemu!

O Maryjo strzeż serca mego,
O Jezu nie wychodź z niego.
Póki mi tchu życia stanie,
Nie opuść mnie, Jezu, Panie!

O Józefie ratuj nas,
W życiu, w śmierci, w każdy czas!


34 komentarze:

  1. Boże Miłosierny błagam o łaskę i pomoc w znalezieniu dla mnie pracy, której szukam bezskutecznie i wytrwale oraz daj całkowite uzdrowienie mojej mamie. Wierzę w Ciebie Miłosierny Boże!. Spraw cud! Niech się spełni Twoja wola. Amen.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boże nie opuszczaj mnie, błagam pomóż mi wyjść z długów i żebym z córką nie została bezdomna .

      Usuń
    2. Błagam Cię Jezu , pomóż mi wyjść z długów i abym z córką nie została bezdomna. Jola

      Usuń
  2. Panie Boze dziekuje Ci za wszystko co mi dajesz !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Panie Jezu troszcz się TY <3 Jezu ufam Tobie, Jezu kocham Ciebie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Czym zaś jest dla człowieka jeden dzień,w porównaniu do jedego dnia z tym co stworzył dzień.Chwalmy Boga i nie wypierajmy się jego i naszych grzechów.Zyjmy razem z Bogiem i samymi sobą.Pozdrawiam Sławek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie tak , życ na Chwalę Boza i wg Jego Woli

      Usuń
  5. Czym zaś jest dla człowieka jeden dzień,w porównaniu do jedego dnia z tym co stworzył dzień.Chwalmy Boga i nie wypierajmy się jego i naszych grzechów.Zyjmy razem z Bogiem i samymi sobą.Pozdrawiam Sławek

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham Cię Panie Jezu

    OdpowiedzUsuń
  7. Panie Boże prosze daj mi odrobinę spokoju aby to życie w ktorym istnieje przestalo byc dla mnie takie ciezkie.Dosyc mam juz tych ciaglych zmagań.Boje sie wstawać rani z lozka gdyz niewiem co znow mnie bedzie spotykać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobry Boze błagam rozwiąż nasze problemy w rodzinie gdzie góruje alkohol ..błagam miej opiekę nad moimi dziecmi i ich rodzinami nad synem za grnica ktory ma problemy wiadome Tobie moj kochany Boze....zeslij na nas prosze łaskę uwolnienia od zmartwień...juz nie ma sił walczyc z kolpotami..Blagam o pracę dla mnoe dzieci i o zdrowie..Ojcze nasz...

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobry Boze miej w opiece mojego syna i jego byla dziewczynę Amen

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochany ojcze blagam o zdrowie mojej wnusi ktora jutro idzie na badania oklulistyczne i o dobre wyniki meza po tomgrafie

    OdpowiedzUsuń
  11. Panie Jezu ufam Tobie wez moje problemy i dzieci moich w swoje rece...Ufam Tobie ...

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Ci Panie za kazdego w dniu dzisiejszym...niech zasypiam z Twoim Imieniem na ustach...dobranoc Glowo Swieta...

    OdpowiedzUsuń
  13. Boże Ojcze dziękuję ci za rodzinę, za żonę, córeczkę, rodziców i za to że prowadzisz mnie za rękę nawet w złych chwilach, Dziękuję ci Panie Boże

    OdpowiedzUsuń
  14. Boże Łaskawy, miej w opiece mych przyjaciół, w tak trudnych chwilach jakie przechodzą. Wesprzyj ich swoim ramieniem i nie pozwól im się załamać. Błagam o zdrowie dla mej przyjaciółki i te fizyczne i psychiczne. Proszę wysłuchaj mnie, Tobie powierzam życie swe i moich bliskich, Ciebie proszę byś obdarzył miłością swą, szczególnie tych, którzy tego dzisiaj potrzebują. Amen

    OdpowiedzUsuń
  15. Najukochanszy Boże dziękuję Ci za dzisiejszy dzień, za wszystko co dla mnie i moich bliskich zrobiles, za opieke nad nami. Kochamy Cie

    OdpowiedzUsuń
  16. PANIE BOŻE!! BŁAGAM CIĘ I PROSZE O WYSŁUCHANIE MYCH PROZB KTÓRE SKŁADAM U TWYCH STÓP POMÓŻ MI W MEJ TRUDNEJ SYTUACJI ZYCIOWEJ FINANSOWEJ DOPOMÓŻ MI W ROZWIAZANIU TYCH SPRAW BYM SZYBKO ZAPŁACIŁ SWE ZOBOWIAZANIA KTÓRE NA MNIE CIĄŻA ABYM NIE STRACIŁ MIESZKANIA NIE STAL SIE BEZDOMNY!!! WYPROWADZ MNIE Z TEJ SYTUACJI MIEJ W OPIECE PROWADZ PO WŁAŚCIWEJ SCIEZCE JAKA MI WYZNACZYLES W ŻYCIU!!! DOPOMÓŻ WSZYSTKIMI KTORZY MAJA PODOBNE SPRAWY I PROBLEMY CHRON OD ZŁEGO I WDPIERAJ NAS DARAMI LASK SWOICH KTORYCH TAK BARDZO POTRZEBUJEMY!!!! JEZU UFAM TOBIE!! TY SIE TYM ZAJMIJ!!! Paweł

    OdpowiedzUsuń
  17. Panie Jezu kochany blagam cie o łaskę uzdrowienia mojego jestem chora Kocham Cie Moj Jezu i.Ufam Tobie na wieki❤💗💖❤!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ufam Ci Jezu Mój 💗❤💖!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Boże Kolusz mi zaliczyć mój nałóg i Kolusz wyjść na prostą drogę Boże ty się tym zaiemi

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję Tobie Boże za wszystko. Za dobre chwile i za to , że w trudnych sytuacjach nigdy mnie nie opuszczasz. Kocham Cię Boże, Kocham Cię Jezu i Duchu Święty. Wybacz mi moje grzechy .

    OdpowiedzUsuń
  21. Panie Boże dziękuję Ci z całego serca za zdrowie moje i mojej rodziny oraz bliskich , za dach nad głową, za jedzenie , Prosze Cie Boze o spokój w rodzinie ,O miłość i wiare. AMEN Kocham Cie Boże!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Najdroższy Tato, dziękuję za każdy dzień, który dla mnie stworzyles, za moja rodzinę, męża, synka, mamę i teściów.Dziekuje za ofiarę Twojego Syna Jezusa Chrystusa, który umarł za nas na krzyżu by oczyścić mnie z grzechu I bym była bliżej Ciebie. Dzięki Przenajswietszej Krwi Pana Jezusa przelanej za nas i Jego ofierze, która codziennie na Mszy Św. ma miejsce, kazdego dnia mam otwarta droge do Ciebie Ojcze, by poznac Cie blizej. Dziękuję za Pokój, który Jezus Chrystus ofiarowal I przekazal nam podczas ostatniej wieczerzy. Życzę każdemu by Pokój dany nam od Pana gościł w naszych sercach i domach, to pełnia szczęścia. Boże Najdroższy dziękuję że jesteś ze mną. Kocham Cie Tato!!! Niech Twoja wola się stanie, Ty wiesz najlepiej, czego mi potrzeba, ile I kiedy. Jezu, ufam Tobie! Mamo, dziękuję Ci za Twoja opiekę I wstawiennictwo do Twego Syna. Powierzam siebie I moja rodzinę Twojemu Niepokalanemu Sercu Matko Boża. Dziękuję za wszystko, co jest darem Boga. Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  23. Panie Boże bądź ze mną każdego dnia .Proszę daj mi łaskę zdrowia spraw abym poczuła się lepiej .Matko Nieustającej pomocy chrom mnie od zlego❤

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję, Tato❤️ pamiętaj że Cię kocham

    OdpowiedzUsuń
  25. Boże proszę daj mi zdrowie Proszę niej mnie i moich najbliższych w swojej opiece

    OdpowiedzUsuń
  26. Boże proszę daj mi zdrowie Proszę niej mnie i moich najbliższych w swojej opiece

    OdpowiedzUsuń
  27. Boże proszę cię daj nam szczęście jakim jest dziecko, wysłuchaj naszych próśb niech stanie się cud. Proszę cię również o poprawienie sytuacji życiowych aby wszystko wróciło do normy a także o zdrowie dla najbliższych

    OdpowiedzUsuń
  28. Panie Jezu ,pomoz mu wyjsc z depresji i mojemu synowi.Pomoz mi tez znaleźć mieszkanie i ludzi do pracy,mniej mnie w opiece wnowej pracy. Dziekuje Ci Jezu za to.

    OdpowiedzUsuń
  29. Dzieki Ci Boze za wszystko co mi dajesz.Jezu ufam tobie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuję Ci wszechmogący Boże za wszystko ♥️daj ujrzeć Twoje oblicze w wieczności 🙏

    OdpowiedzUsuń

Tutaj można wpisywać swoje intencje