Aktualny czas w Warszawa:

wtorek, 15 kwietnia 2014

Koronka Wyzwolenia



"Jeżeli więc Syn was wyzwoli, wówczas będziecie rzeczywiście wolni" (J 8,36).

 Koronka ta oparta jest na Słowie Bożym i należy ją odmawiać z wiarą, ku chwale Imienia Pana naszego, Jezusa Chrystusa i prosić Go o uzdrowienie, zbawienie i wyzwolenie.
Możemy odmawiać Koronkę wyzwolenia za tych, o których troskę Bóg składa w naszym sercu. Najpierw jednak powinniśmy się modlić we własnej intencji, prosząc abyśmy zostali obmyci we Krwi Jezusa, mówiąc: Jezu, zmiłuj się nade mną! Tylko w ten sposób możemy stać się kanałem łaski Bożej.
Koronkę wyzwolenia można odmawiać jednorazowo tylko w jednej intencji: o nawrócenie, zdrowie, w intencji małżeństwa, rodziny, pracy, krewnych, przyjaciół, wrogów (których nie powinniśmy mieć), itp. Jedna koronka odpowiada jednej intencji. Jeżeli odmawia się ją z gorącą wiarą w wyzwalającą i uzdrawiającą moc Słowa Bożego, to błaganie takie dotyka Serca Bożego, ponieważ modlitwa odmawiana jest w Imię Jezusa i szybko można odczuć jej potężną moc.
Odmówienie Koronki wyzwolenia powinno zajmować około ośmiu minut.

"Zaiste, podobnie jak ulewa i śnieg spadają z nieba i tam nie powracają, dopóki nie nawodnią ziemi, nie użyźnią jej i nie zapewnią urodzaju, tak iż wydaje nasienie dla siewcy i chleb dla jedzącego, tak słowo, które wychodzi z ust Moich, nie wraca do Mnie bezowocne, zanim wpierw nie dokona, tego co chciałem, i nie spełni pomyślnie swego posłannictwa." (Iz 55, 10-11).

"Dlatego powiadam wam: Wszystko, o co prosicie, stanie się wam, tylko wierzcie, że otrzymacie" (Mk 11, 24).



Jak odmawiamy Koronkę Wyzwolenia:
Koronkę wyzwolenia rozpoczyna Skład Apostolski, a kończy ją modlitwa: Witaj Królowo.
Na paciorkach Ojcze Nasz modlimy się Słowem Bożym:
"Jeżeli więc Syn was wyzwoli, wówczas będziecie rzeczywiście wolni" (J 8,36). 
Na przykład, jeśli modlę się za siebie, mówię (na paciorkach Ojcze Nasz): Jeśli więc Syn mnie wyzwoli, wówczas będę rzeczywiście wolny. Jeśli modlę się za moją rodzinę, mówię: Jeśli więc Jezus wyzwoli moją rodzinę, wówczas moja rodzina będzie rzeczywiście wolna. W ten sposób głosimy słowo Boże.

KORONKA

Na początku;

Wierzę w Boga, Ojca wszechmogącego, Stworzyciela nieba i ziemi, i w Jezusa Chrystusa, Syna Jego jedynego, Pana naszego, który się począł z Ducha Świętego, narodził się z Maryi Panny, umęczon pod Ponckim Piłatem, ukrzyżowan, umarł i pogrzebion.
Zstąpił do piekieł, trzeciego dnia zmartwychwstał. Wstąpił na niebiosa, siedzi po prawicy Boga Ojca wszechmogącego.
Stamtąd przyjdzie sądzić żywych i umarłych.
Wierzę w Ducha Świętego, święty Kościół powszechny, świętych obcowanie, grzechów odpuszczenie, ciała zmartwychwstanie, żywot wieczny.

Amen.

Na dużych paciorkach:

"Jeżeli więc Syn was wyzwoli, wówczas będziecie rzeczywiście wolni" (J 8,36). 

Na małych paciorkach mówimy 10 razy:
Jezu, zmiłuj się nade mną!
Jezu, ulecz mnie!
Jezu, zbaw mnie!
Jezu, wyzwól mnie!

Na koniec koronki:

Witaj, Królowo, Matko miłosierdzia,
życie, słodyczy i nadziejo nasza, witaj!
Do Ciebie wołamy wygnańcy, synowie Ewy;
do Ciebie wzdychamy jęcząc
i płacząc na tym łez padole.
Przeto, Orędowniczko nasza,
one miłosierne oczy Twoje na nas zwróć,
a Jezusa, błogosławiony owoc żywota Twojego,
po tym wygnaniu nam okaz.
O łaskawa, o litościwa,
o słodka Panno Maryjo !

P: Módl się za nami, Święta Boża Rodzicielko
W: Abyśmy się stali godnymi obietnic Chrystusowych

Fragment książki:

Dzisiaj jest dzień wyzwolenia! Dzisiaj w imię Jezusa zrywamy łańcuchy, które nas krępują - nasze lęki. Dzisiaj jest dzień zbawienia i uzdrowienia dla wszystkich, którzy wierzą! Dzisiaj nie będziemy uciekać od naszych lęków, obaw i koszmarów. Stawimy im czoła w imię Jezusa w modlitwie z wiarą, ponieważ każdy, kto wierzy może powiedzieć do góry: "W imię Jezusa przesuń się" i góra się przesunie.
"Miejcie wiarę w Boga! Zaprawdę, powiadam wam: Kto powie tej górze: 'Podnieś się i rzuć w morze', a nie zwątpi w duszy, lecz wierzy, że spełni się to, co mówi, tak mu się stanie ". (Mk 11,22b-23)
A góra podniesie się i rzuci w morze.
Góra, o której mówił Jezus, może również symbolizować duchową barierę lub przeszkodę, takąjak niepokój czy cierpienie.
Mój bracie, Jezus właśnie po to przyszedł na świat, aby: dawać życie, uzdrawiać i uwalniać.
Czy chcesz zostać dzisiaj uwolniony?
Dziś w imię Jezusa skonfrontujesz się ze wszystkimi swoimi lękami i zostaniesz od nich uwolniony. Począwszy od dziś, przez kilka dni módl się za siebie Koronką wyzwolenia.
Osobiście, właściwie codziennie odmawiam tę modlitwę. Można ją odmówić w ciągu ośmiu minut. Najważniejsze, aby modlić się z wiarą i ze szczerego serca. Idąc spać odmawiam Koronkę wyzwolenia, a potem we śnie nieustannie modlę się Koronką wyzwolenia.
Chwała Panu za to!
Regis Castro

(http://gloria24.pl/koronka-wyzwolenia)

52 komentarze:

  1. Koronka Wyzwolenia to bardzo piękna modlitwa. Przez miesiąc modliłam się nią o uzdrowienie cioci mojego męża, u której podejrzewano złośliwy guz trzustki. Po wykonaniu rezonansu i tomografu okazało się, że guz nacieka na duże naczynia krwionośne. Lekarz chciał odstąpić od zabiegu, ale później się go podjął. Poinformował jednak, że w trakcie operacji może zrezygnować z usunięcia guza lub jeśli się podejmie jego wycięcia to ryzyko operacyjne jest ogromne. Uszkodzenie naczynia zakończyło by się śmiercią cioci. Cała rodzina gorliwie modliła się za udaną operację. Okazało się, że guz zniknął, a był to tylko stan zapalny narządu! Wydarzył się prawdziwy cud, a ciocia czuje się już dużo lepiej. Bogu niech będą dzięki!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiara czyni cuda. A przypadek cioci jest tego przykładem, że gorliwą i szczerą modlitwą możemy wyprosić wszystko. Miłosierny Bóg wysłuchuje każdą naszą prośbę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę o cud wyleczenia mojej mamy z bardzo ciężkich chorób i z ogromnego bólu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę bardzo wdzięczna, jeśli ktoś udzieli mi odpowiedzi. :-) Ile razy odmawia się na początku Skład Apostolski oraz modlitwę końcową? 1 raz? Troszkę się zgubiłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skład Apostolski odmawiamy raz na początku koronki, a modlitwę końcową też raz na zakończenie.

      Usuń
  5. Skład Apostolski odmawiamy raz na początku koronki, a modlitwę końcową też raz na zakończenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Skład Apostolski odmawiamy raz na początku koronki, a modlitwę końcową też raz na zakończenie.

    OdpowiedzUsuń
  7. proszę o modlitwę za mnie cierpię na czerniaka z przerzutami monika

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem samotną mamą, mam 5 letnią córeczkę i mam podejrzenie raka piersi z przerzutami do płuc, bardzo proszę o modlitwę w intencji mojego uzdrowienia bo jestem bardzo jej potrzebna Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Iwonko proszę się nie poddawać i być dobrej myśli. Zachęcam do odmawiania nowenny pompejańskiej. Wiara czyni cuda. Będę pamiętać w modlitwie o pani. Niech Bóg pani błogosławi, a Najświętsza Panienka otacza opieką. Szczęść Boże.

      Usuń
    2. Bardzo serdecznie dziękuję. Ja wierzę że Pan Jezus się ulituje nade mną i uzdrowi. Szczęść Boże

      Usuń
  9. Panie Jezu proszę o odsunięcie Urszuli od mojego męża Jana proszę o uwolnienie go od nałogów , wierność i uczciwość małżeńską

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o modlitwę za mojego męża ktory wrócił do picia po 10 lat trzeźwości.

      Usuń
  10. Prosze Cie Panie Jezu o cud uwolnienia,o ustanie klatwy i rozerwanie lancuchow nalozonych przez Diabla na mnie , moje malzenstwo,dzieci i cale moze zycie oraz o ulozenie zycia moich dzieci( malzenstaw=milosc, prace, przyjaciol ,radosc i nadzieje...itp) -Panie Boze niech sie dzieje Twoja Wola.Zyja wsrod islamistow-Panie postaw im katolikow, do zalozenia malzenstw i obdarz Darami Ducha sw., prosze o Zywa Wiare.Wypedz z naszego zycia demony oskarzen i rozlamu,smutku i rozpaczy,beznadziei i braku motywacji,wypedz WSZYSTKIE zle duchy i demony ,o ktorych nie mamy pojecia,ze sa wsrod nas.
    DZIEKUJE PANIE...!
    Amen!

    OdpowiedzUsuń
  11. Panie Jezu wyzwól mnie i moją rodzinę z kajdan grzechów pokoleniowych, które niszczyły i niszczą moją rodzinę! Te wszystkie choroby, kłótnie, niezgodę, ogromne problemy finansowe i wszystko co złe! W IMIĘ JEZUSA CHRYSTUSA wszystkie góry których się boję i lękam PRZESUŃCIE SIĘ, wszystkie góry ZŁA, które niszczycie Nasze serca, dusze i życie PRZESUŃCIE i USTĄPCIE!W Imię Jezusa
    Chrystusa niech zerwą się wszystkie więzy zła które krępują i niszczą od lat moja rodzinę, zniszcz przekleństwa, czary rzucone na mnie, na nasz dom i Nas!
    w imię Jezusa Chrystusa wyrzekamy się szatana i wszystkiego co pochodzi od niego!Jezu Ty się tym zajmij razem ze swoją i Naszą Matką Maryją! Jezu, Maryjo i wszyscy święci Brońcie Nas i strzeżcie Nas! Amen
    Proszę o modlitwę:-)
    Renata

    OdpowiedzUsuń
  12. Panie Jezu proszę wyzwól mojego męża i moją rodzinę od złego,od grzechu pokus,ataków i dręczeń ze strony szatana.Proszę o łaskę pojednania,nawrócenia,przebaczenia i cudu przemiany mojego męża.Niech Duch Święty oświeci jego umysł.Jezu przez Twoją Przenajświętszą i Przenajdroższą Krew przelaną,przywróć zgodę i miłość w naszym małżeństwie i uratuj przed nieszczęściem rozpadu.Jezu Ty się tym zajmij.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panie Jezu Proszę przywrócić wiarę nadzieje i miłość w naszym małżeństwie. Obdarz Jezu opieką kobietę która przyczyniła się do rozlamu naszego małżeństwa naszej rodziny, która brutalnie bawiła się moim chorym na alkoholizm mężem Spraw Dobry Jezu aby już nikt nie doznał cierpienia z jej strony. Niech z wiarą i po katolicku wychowa swoje dzieci, które pozbawila ojca. Dobry Jezu ta kobieta nadal łapie mężczyzn aby się zaspokoic. Chwała Panu

      Usuń
  13. Panie Jezu! Proszę o wyzwolenie mojego męża i oddalenie od nas nieszczęścia rozpadu małżeństwa. Spraw, by on nauczył się darzyć mnie Twoją miłością jak dawniej. Oddal od niego pokusę kontaktów z tą kobietą i daj naszej rodzinie Twój pokój.

    OdpowiedzUsuń
  14. Panie Jezu uzdrów moją duszę i moje chore ciało

    OdpowiedzUsuń
  15. Szcześć Boże!
    Odmawiam koronkę wyzwolenia od 10 miesięcy w intencji mojego 3 letniego synka, który choruje na nerki i Dzięki Bogu odstawił leki i jest dobrze. Wierzę że to Jezus wysłuchał mojej modlitwy CHWAŁA TOBIE PANIE! Wiara czyni cuda! Módlcie się, zaufajcie i uwierzcie a Jezus Miłosierny Was wysłucha :-). Mój syn jest zdrowy a Ja z mężem szczęśliwa.

    OdpowiedzUsuń
  16. Miłosierny Jezu spraw abym mogła doznać łaski macierzynstwa. Wyzwol moje łono ze wszelkich guzów, torbieli, miesniakow. Uczyn mnie płodną. Chwała ci Jezu na wszelkie łaski jakimi mnie obdarzasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam Cię na spotkanie charyzmatyczne do Częstochowy. Prowadzi je Ojciec Daniel Galus. Moja najbliższa koleżanka z pracy została uzdrowiona przez Boga który posłużył się Ojcem Danielem. Od 20 lat jest mężatką, i nie miała dzieci, zabrałam ją do Częstochowy na spotkanie 16.02.2019r które prowadzi Ojciec Daniel i minęłło zaledwie trzy tygodnie od powyższego spotkania jak zaszła w ciążę. Niedawno urodziła zdrową dziewczynkę. I nie jest to jedyna osoba która doznała cudu poczęcia. Po tym cudzie poczęcia zabrałam drugą moją koleżankę która też bardzo pragnęłła dziecka. Po powrocie ze spotkania które miało miejsce w czerwcu 2019r w bardzo krótkim czasie od spotkania zaszła w ciążę. A starała się o nie kilka lat. Na tych spotkaniach dokonują się tam wielkie cuda, nie tylko dotyczące poczęć. Spotkania organizowane są w hali sportowej "Arena" ponieważ przyjeżdżają tłumy ludzi i w kościele nie zmieściliby się. Średnio ok. 7 tys.osób. Podaję adres: "ul.Żużlowa 4 Częstochowa" Przyjeżdżają tam ludzie z całej Polski i nie tylko. Znam przypadki że przyjechała rodzina z Belgii i Niemiec, bardzo dużo przyjeżdża też Słowaków. Najbliższe spotkanie 21.12.2019r, później 18.01.2019r.

      Usuń
  17. PANIE JEZU SPRAW BYM WYSZLA Z DLUGOW IWYZWOLL MNIE ZMYSLI KTORE MNIE NEKAJA UFAM I WIERZRE ZE MNJIE NIE OPUSCISZ CHWALA TOBIE JEZU UFAM TOBIE ODDANA CI DANNUTA

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepraszam ale dlaczego mam sie modlić Jezu zbaw mnie? Zbawienie sie już dokonało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezus zbawil wszystkich ludzi bez wyjątku,to znaczy dał nam nadzieję na niebo,ale jest jeszcze nasza wolna wola,która możemy wykorzystać,żeby pójść w przeciwną stronę i się zgubić.To nasz wybór.Jesteśmy przed Bogiem jak małe dzieci przed rodzicami,którzy muszą je prowadzić,często za rękę,żeby się nie zgubiły.Nie wystarczy im świadomość że są dziećmi swoich rodziców-muszą pamiętać,że często potrzebują rodzicielskiego wsparcia i opieki,bo same mogą nie trafić do domu.Dlatego powinniśmy często powtarzać tę modlitwę-skłaniać swoją wolną wolę ku Bogu i prosić o opiekę oraz zbawienie.Pozdrawiam gorąco.Renata.

      Usuń
  19. Panie Jezu. Wyzwól mnie z męki długów, nie zawsze mam silę walczyć, więc dopomóż mi, bym nie upadła i nie podjęła złej decyzji . Wyzwól mnie z depresji, bo mam dla kogo żyć. Wyzwól mnie z nienawiści do mojego męża, który rani mnie i ja przez to ranię jego. Wyzwól mnie Jezu! Bądź wola Twoja.

    OdpowiedzUsuń
  20. Panie Jezu ,uzdrówmnie z choroby nowotworowej i boleści jakie mam,miej w opiece moją rodzine.Jezu ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Panie Jezu Proszę o dar macierzyństwa uzdrów mnie bym mogła mieć jeszcze maleństwa o ,które się staramy z mężem. Uzdrów moje łono i uczyń dla mnie cud. Dziękuję za wszystko co dla mnie i mojej rodzinki uczyniłeś. te wszystkie łaski ,którymi nas obdażasz. Zaufałam Tobie choć nie było łatwo. Dziękuję że jesteś przy mnie czuję Boską obecność Ufam Tobie Jezu ! Bądź wola Twoja!

    OdpowiedzUsuń
  22. Panie Jezu Proszę o Dar urodzenia zdrowego synka i aby moje życie osobiste,sercowe się ustabilizowało i stał się cud.Proszę o zdrowie dla rodziców i braci ich rodzin,przyjaciół,znajomych i sąsiadów. Dziękuję za przeprowadzenie mnie przez ostatnie 3 lata bo były bardzo trudne i bez Twojej opieki nie dała bym raty serdecznie dziękuję. Proszę o opiekę, zdrowie i uzdrowienie ciała,duszy mojego i Mariusza. A dla Ani o spokój duszy i by przeszła do Boga,zaznała miłości Boskiej i przestał jej duch nas nachodzić. Boże Wszechmogący i Ty - Aniele Stróżu tego ducha Ani,proszę,pomóżcie jej spokojnie przejść na tamtą stronę. Pokażcie, jak wspaniała jest miłość Boska i szczęście wśród innych duchów,by nie bała się iść. Boże wybacz jej, proszę, jej błędy i ześlij przewodnika,który ją przeprowadzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za zmarłych Pan Jezus prosił o Koronkę do Miłosierdzia Bożego -bardzo skuteczną.Wiemy również z różnych objawień-zatwierdzonych przez Kościół-że dużą pomocą dla dusz czysccowych są nasze cierpienia fizyczne i duchowe:różne przykrości,smutki ofiarowane szczerze za te dusze.Może też należałoby coś zmarłej osobie wybaczyć lub poprosić o wybaczenie.Czytając Twoją modlitwę mam wrażenie że w Twoim życiu panuje duchowy chaos.Potrzebujesz Boskiej pomocy,prosisz o cud ale postoisz z boku i popatrzysz co Bóg z tym zrobi.Bóg jest Twoim Ojcem najlepszym i najukochanszym,nie zdradzi Cię i nie odwróci się kiedy upadniesz.Jeśli naprawdę chcesz zmienić swoje życie i wyrzucić z niego problemy, zbliż się do Niego,zacznij się modlić sercem,w ciszy i spokoju.Wyłącz źródła hałasu w Twoim domu:telewizor, muzyke i skup się.To nie będzie łatwe-sama przez to przechodzilam-ale efekt jest powalający.Zachęcam Cię serdecznie i pozdrawiam.

      Usuń
  23. Proszę wszystkich o modlitwę za moje uzdrowienie z choroby nowotworowej. Boże jedyny, kochany i wierny, nasz opiekuńczy Tatusiu wierzę, że jesteś cudownym lekarzem i dla nas swoich dzieci chcesz tylko samego dobra i szczęśliwości. Pod warunkiem, że my też tego chcemy. Ja Panie chcę i wierzę, że Ty mnie uzdrowiasz. Obiecuję nieść Słowo Boże innym i mówić im jakim jesteś cudownym i kochanym Tatą. Pozdrawiam Renata.

    OdpowiedzUsuń
  24. Proszę o modlitwę za mojego 4 letniego synka który jest chory na autyzm

    OdpowiedzUsuń
  25. Mój pierwszy mąż umarł. Jako wdowa, po wielu latach zawarłam ślub kościelny z kochającym mnie wówczas mężczyzną. Niestety on mnie porzucił z niskich pobudek, nie dla kobiety. Zostałam sama...znowu :(( Jest mi bardzo ciężko, wciąż czekam i płaczę. Błagam z całego serca Święta Rodzino Nazaretańska, o uratowanie mojego małżeństwa, które jest w kryzysie. Niech wróci miłość, szacunek, jedność i zaufanie. Bóg zapłać!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jezeli modle sie o łaske zdrowia dla syna to mam mówić mp. Jezu zbaw mnie czy zbaw go.

    OdpowiedzUsuń
  27. Czytam! komentarze są wzruszające
    Zacznę ija odnawiać te koronkę

    OdpowiedzUsuń
  28. Zacząłem od dziś odmawiać koronkę bo chcę uprosić łaskę dla mojej dziewczyny, która się pogubila, zadałem jej cierpienia i chcę to naprawić bo ją szczerze KOCHAM i chcę abyśmy znów byli razem tym razem w czystości ducha i ciała Panie Jezu zbaw Natalię i Bartosza i pozwól znowu zacząć wszystko od początku z Tobą

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziś zaczynam koronkę wyzwolenia o uzdrowienie mnie z chłoniaka ,czytając swiadectwa można uprosić cud.Proszę o modlitwę w mojej intencji
    Danuta

    OdpowiedzUsuń
  30. Ta koronka odmieniła jakiś czas temu moje życie! Dzięki Ci!

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam ile razy mogę odmawiać to koronkę wyzwolenia.I jak długo ją odmawia czy.

    OdpowiedzUsuń
  32. Panie Jezu Synu Dawida ulituj się nad naszym Skarbem i uzdrów i wyzwól go Ty wszystko wiesz i wszystko możesz proszę pomóż mu.!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Zobacz to wyraźnie, Bóg na nas patrzy i nad nami czuwa. Szczęść Boże wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  34. BOŻE proszę uwolnij mnie z nałóg dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  35. Panie Jezu Syna Dawida, prosze Cie o zgode w rodzinie, Panie Ty wszystko widzisz , Bog zaplac

    OdpowiedzUsuń
  36. Oh Panie Jezu kochany, niech Twe łaski na mnie spłyną, zdrowaś Mario Łaski pełna, za przebłaganie nasze!

    OdpowiedzUsuń
  37. Dziękuję Ci Panie za tą piękną koronkę wyzwolenia.

    OdpowiedzUsuń
  38. Szczęść Boże. Bóg na nas patrzy z góry i obserwuje wszystkich.

    OdpowiedzUsuń

Tutaj można wpisywać swoje intencje